“dinner”

Geclassificeerd als nr. 220 van 525 Restaurants in Ibiza-stad
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

personeel onbeleefd, gehaast en respectloos. maaltijd: boertig, geen verfijning en snel bij mekaar gegooid. zeker geen aanrader, de definitie van een "tourist trap "

Schrijf een beoordeling

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we nog lekker in de zon wilden zitten leek dit ons een mooie locatie. Ze hadden nog geen tafel vrij en tijdens het wachten op ons tafeltje (10min) kregen we een glas cava aangeboden. Het hoofdgerecht vis was heerlijk. Lekker vers en goed bereid. Het dessert was ook superlekker vooral de chocoladebrownie. Lieve personeel allemaal vlotte mensen. Wij zijn onder de indruk.

9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig langs gekomen. Vlotte bediening. Gerechten en smaken ok. Menukaart in alle courante talen. Aanrader

18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige en redelijk fancy zaak. Iets meer dan nodig wat mij betreft. De service was snel, vriendelijk en goed. De Tonijn tartaar is absoluut een aanrader. Mochten jullie lekker willen lunchen/dineren aan de rand van de nieuwe boulevard, dan is dit een uitstekende plek.

30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant hebben we toevallig gekozen. Personeel vriendelijk hulpzaam, we vertelde dat we spaanse les hadden en ze hielpen ons hier leuk in. Eten lekker en ruim voldoende. Aanrader...

Reizigers die Formentera Restaurant bekeken, bekeken ook

In Formentera Restaurant geweest? Deel je ervaringen!