“Heerlijke lunch. ”

Geclassificeerd als nr. 259 van 524 Restaurants in Ibiza-stad
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige en redelijk fancy zaak. Iets meer dan nodig wat mij betreft. De service was snel, vriendelijk en goed. De Tonijn tartaar is absoluut een aanrader. Mochten jullie lekker willen lunchen/dineren aan de rand van de nieuwe boulevard, dan is dit een uitstekende plek.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Formentera Restaurant
Bekijk de nieuwste beoordelingen

30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant hebben we toevallig gekozen. Personeel vriendelijk hulpzaam, we vertelde dat we spaanse les hadden en ze hielpen ons hier leuk in. Eten lekker en ruim voldoende. Aanrader...

25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht eten. Niet vers. En als je erover klaagt, steekt personeel kop in het zand en gaat men verder met nieuwe klanten binnen te halen! Jammer op onze eerste avond Ibiza! Dit is typisch een geval van je vak niet met liefde uitoefenen!!! Erg jammer dat mensen op deze manier hun geld willen verdienen !!!!

24 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste avond in Ibiza was geen succes qua eten. We werden hier naar binnen geharkt, met een fantastische beoordeling op trip advisor! Omdat we laat waren en moe hebben we ons hiertoe laten verleiden! Het eten stond nabestelling ongelogen na 2 minuten op de tafel, niet verse tapas. Slechte kwaliteit. Na een klacht bij de bediening werden we onvriendelijk behandeld en genegeerd! Kortom ga hier niet binnen, ondanks de zeer vriendelijke mevrouw die je naar binnen haalt!

30 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede tapas en lekkere wijn voor een goede prijs! We komen hier zeker terug! Tip: probeer de inktvis en knoflookchampignons
Aanrader!!!!!

Reizigers die Formentera Restaurant bekeken, bekeken ook

In Formentera Restaurant geweest? Deel je ervaringen!