“Waardoos”

Geclassificeerd als nr. 220 van 525 Restaurants in Ibiza-stad
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
24 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste avond in Ibiza was geen succes qua eten. We werden hier naar binnen geharkt, met een fantastische beoordeling op trip advisor! Omdat we laat waren en moe hebben we ons hiertoe laten verleiden! Het eten stond nabestelling ongelogen na 2 minuten op de tafel, niet verse tapas. Slechte kwaliteit. Na een klacht bij de bediening werden we onvriendelijk behandeld en genegeerd! Kortom ga hier niet binnen, ondanks de zeer vriendelijke mevrouw die je naar binnen haalt!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Formentera Restaurant
Bekijk de nieuwste beoordelingen

30 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede tapas en lekkere wijn voor een goede prijs! We komen hier zeker terug! Tip: probeer de inktvis en knoflookchampignons
Aanrader!!!!!

15 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Paella met zeevruchten, de enige smaak die er in zat was een soort scherpe verbrande smaak. Echt niet lekker. Gemeld aan de dienster, reactie : heeft u al ooit paella gegeten ?
Ik vrees dat vorige negatieve commentaren klopten, paella is werkelijk niets waard, de vis is smakeloos, de zeevruchten uitgedroogd enz.
Plaats te vermijden, men is vriendelijk maar het eten : thanks but no thanks ..

10 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was zeer matig. Vlees al in stukjes gesneden en erg vet. Gebakken aardappeltjes waten niet gebakken maar gefrituurd. De patatas bravas van de tapas-kaart was eveneens gefrituurd en niet gekruit, een bakje met hete saus wetd bijgeleverd. Zo hoort patatas bravas niet. Eveneens van de tapaskaart de gehaktballen. Saus was geschift en lauw, gehaktballen uit blik en flauw.
Ze brengen het mooi maar het is daar zeker niet vers. Meer toerist-food.

6 augustus 2012 beoordeeld

We waren op zoek waar we echt een heerlijke paella konden proefen. Helaas niet helemaal naar behoren en waarover meerdere meningen verschillen. Rijst was klef en de zeevruchten behalve de mossel en garnaal waren meer voor de sier dan om lekker erbij te eten en uit kijken voor de graten die erin zaten. Jammer. Kan veel beter.
Bediening en sfeertje was prima. Heerlijk buiten gezeten.

• Sfeer

Reizigers die Formentera Restaurant bekeken, bekeken ook

In Formentera Restaurant geweest? Deel je ervaringen!