“Drinken is te doen maar daar zou ik het bij laten”
Beoordeling van Plaza del Sol

Plaza del Sol
Geclassificeerd als nr. 358 van 491 Restaurants in Ibiza-stad
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 augustus 2021 beoordeeld

Drinken is opzich lekker en de locatie is mooi maar ik heb nog nooit zo’n vies broodje gegeten als hier. Voor eten zeker geen aanrader het broodje was droog had geen smaak en was aangebrand.

Datum van bezoek: augustus 2021

1 augustus 2021 beoordeeld

Schittenrende plek voor een lunch met 8 personen, in eerste instantie ook het gevoel dat de bediening te lang duurt, maar uiteindelijk een gesprek met de eigenaar gehad, het probleem is dat de nodige restaurants op Ibiza geen personeel kunnen krijgen en noodgedwongen tijdelijk dicht moeten. Dat verhaal toen begrip voor het wachten. Eten was goed en lekker, zeker met het verhaal in je achterhoofd een aanrader om terug te komen.

Datum van bezoek: juli 2021
Natalia A, Agencia/Consultora van Plaza del Sol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2021

Dear Hendrik
How nice to read reviews like yours!
Thank you for taking an interest and above all for understanding why there are sometimes delays in service.
Ibiza is going through a bad time when it comes to finding qualified staff. It is a problem we are experiencing this season and we are coping with it as best we can.
Thank you again for your appreciation.
Best regards.

30 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie erg verleidelijk om te gaan zitten maar slechte bediening. Ober (eigenaar?) kijkt je niet aan en is erg arrogant.

13 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

5 tafels vrij en zeggen dat je een half uur moet wachten. Ga hier niet lunchen. Slechte bediening die je niet eens aankijkt. Er zijn genoeg andere lekkere restaurantjes in Ibiza-stad. Dit is echt een NO-GO!

11 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne plek met mooi uitzicht. De ober (eigenaar?) is arrogant en chagrijnig en niet echt in voor een grapje. Eten is duur in verhouding kwaliteit

Reizigers die Plaza del Sol bekeken, bekeken ook

In Plaza del Sol geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.