“Heerlijk gegeten & waanzinnige locatie!”
Beoordeling van El Faro

El Faro
Geclassificeerd als nr. 93 van 575 Restaurants in Ibiza-stad
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke sfeer, heerlijk gegeten en hele aardige bediening! Kort om, een fantastische avond uit! Ik kom zeker terug.

Mercedes D, Propietario van El Faro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Dear Mya,

Thank you for your positive feedback about Restaurant El Faro!

We are glad to see that you have had enjoyed the ambience and the magnific garden terrace.

We look forward to seeing you soon.

Kind regards,

Restaurant El Faro.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen , mooi uitzicht . Vriendelijk genoeg om je aan tafel te krijgen . In No time staat er brood alioli en olijven op tafel , wat je wel moet betalen let op want wij moesten maar liefst 6x brood betalen en dat lijkt me teveel geteld , wij waren met 6 , 2x spaghetti en 4 x salade. De spaghetti was niet echt warm en weinig smaak ; de salade met gemarineerde kabeljauw was precies geen verse vis. Ondanks opmerking toch gerekend , werd wel koffie aangeboden maar geweigerd. Dank maar hoeft niet meer. €160 met 6, geen wijn geen voorgerecht geen dessert genomen.

Mercedes D, Gerente van El Faro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Thank you for taking the time writing your feedback regarding your last stay at Restaurant El Faro .

Clarify that all our products are fresh and of very good quality.

We are totally convinced that we can amend your feelings and that we can make of your next visit a real true experience.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het terras is heel gezellig maar het eten trok op niks! Ik had pasta met zeevruchten, kreeg slechts 2mosseltjes en 2langoustines in een grote BAK droge pasta. Bovendien was het verschrikkelijk duur en dit zeker voor wat je kreeg. Laat
je niet misleiden door het mooie terras!

Mercedes D, Gerente van El Faro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2017

Thank you for taking the time writing your feedback regarding your last stay at Restaurant El Faro.

Clarify that all our price is represented in the letterand that all our products are fresh and of very good quality.

You should Build criticism and do not destroy the work of another person.

However , Please accept our sincerest apologies about all the troubles you may have endured.

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lang slenteren deze tent gevonden. Zeer hartelijk ontvangen door de eigenaar, lekker plekje in de schaduw gekregen. Kaart bestaat vooral uit vis, maar de drie kipgerechten waren ook subliem. Het eten is erg goed, de bediening snel en vriendelijk en het is een aparte plek om te zitten (onder een hele grote boom). Echter bleef de eigenaar de broodjes, ailoli en olijven aanslepen, maar we kwamen erachter dat deze dus gewoon op onze rekening stonden. Mee uit kijken dus. Het lijkt een stukje klantvriendelijkheid maar je betaald er gewoon voor. Verder prima tentje om lekker te eten!

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een wat kille avond hier neergestreken onder een hele fraaie boom. Met kachels en later uitgedeelde dekentjes toch lekker warm. Het voorgerecht was okay maar erg veel. Bijzondere garnalensalade maar wel erg veel coctailsaus Hoofdgerecht was prima. Erg goede kwaliteit vlees (lamsschouder en entrecote) prima klaargemaakt. Lekkere wijn er bij voor redelijke prijs. Vriendelijk personeel.

Reizigers die El Faro bekeken, bekeken ook

In El Faro geweest? Deel je ervaringen!