Beoordeeld op 6 oktober 2018

We hebben een week vakantie in dit strakke en stijlvolle hotel doorgebracht. Omdat het weer op sommige dagen wat tegenviel, waren we aangewezen op de binnenfaciliteiten van het hotel en die zijn vrij beperkt. Het buitenzwembad is prachtig en er zijn voldoende ligstoelen met parasols. Onze kamer met balkon was comfortabel maar vrij krap. Het hotelpersoneel is beleefd en vriendelijk. Ook de kwaliteit en diversiteit van het eten was prima. Belangrijk want we hadden halfpension. Het is verstandig een auto te huren want het eiland heeft veel te bieden.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 29 augustus 2018

We hebben een super relaxte vakantie gehad bij Tesoro Blu. Het is een stijlvol en net hotel. Behoudens een enkeling achter de receptie is het personeel super behulpvaardig en zeer vriendelijk. Bij het zwembad zijn altijd ligbedden vrij, dus geen moeilijk gedoe. Het eten is er van goede kwaliteit alhoewel bij het dinerbuffet de smaken wel wat uitgesprokener mogen zijn. Over het algemeen is het vrij flauw van smaak. Hoofdzakelijk Nederlandse en Engelse gasten. Als je een dagje aan het strand wil liggen, dan loop je een stukje richting Skala, daar zijn voldoende strandtenten en ligbedden. Voor twee ligbedden en een parasol betaal je €7,00 voor een hele dag. Als je op dit eiland bent, zou ik aanraden om het auto te huren, de omgeving is prachtig en de wegen zijn goed.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Stijlvol ingericht hotel met toch een losse sfeer...zeer vriendelijk personeel vooral Yuli was top! Geen gedoe voor een ligstoel aan het zwembad...Het eten was heel lekker maar er mocht iets meer variatie zijn en frietjes hebben we ook niet gezien...ook de thema avonden mochten iets meer in de kijker gezet worden. We overwegen alleszins om hier ooit terug te komen...Een prachtig eiland ook!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018

Tesoro Blu gaf ik eerder al aan, is echt de plek om heerlijk tot rust te komen, geen kinderen om je heen, rustig aan het zwembad lezen. Kamers, zwembad, spa en diners zijn helemaal geweldig. Tis niet goedkoop maar je krijgt enorm veel voor je geld. Ideale uitvalsbasis voor tripjes. Absoluut een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 2 mei 2018

Mooie modern ingerichte kamers en een geweldig zwembad. De kamers direct achter het hoofdgebouw liggen gunstig qua zon. Het personeel is erg vriendelijk, het managementteam is aardig, meedenkend en meelevend. Bij het afbreken van een voortand werd onmiddellijk een tandarts gebeld en overleg gepleegd. Het eten is prima, de kok komt zelf uit de keuken en doet adviezen welke gerechten je het best kunt combineren. Dikke pluim!

Kamertip: Kamers achter het hoofdgebouw liggen qua zon gunstig
Datum van verblijf: juni 2017