Beoordeeld op 25 januari 2018

Voor wie op zoek is naar luxe en rust zit goed. Het is een prachtig modern, schoon hotel en ook nog eens adult only. Heerlijk ontspannen met een prachtig uitzicht op de zee en een mooie infinity pool. Helaas is het strand aan het hotel erg vies en je kan daar niet gaan liggen, je moet een stuk verder lopen. Verder valt het eten tegen en is het vaak hetzelfde. In de omgeving is weinig te doen, een huurauto is aan te raden.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 september 2017 via mobiele applicatie

Als je luxe zoekt, lekker wil lunchen, dineren en wil genieten in een 5 sterren hotel zonder kinderen dan kan ik je dit echt aanbevelen. Even los komen van alle drukte en overdag genieten van het mooie Griekse eiland en S'avonds gezellig aan de bar deelnemen aan leuke thema avonden!
We hebben deze vakantie een auto gehuurd voor de gehele periode, dit os echt aan te raden als je het hele eiland wil verkennen.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 september 2017 via mobiele applicatie

Tesoroblu Hotel is van alle gemakken voorzien. De hotelkamers zijn goed en stijlvol ingericht, nieuw en schoon. Badkamer perfect, balkon voorzien van een zitje en de kamers hebben een goedwerkende airco. Zwembad is uitstekend, met voldoende bedjes en handdoeken service.
Personeel van het hotel is zeer vriendelijk en beleefd. Ontbijt en dinerbuffet is prima. Weinig variatie, maar het is wel prima. Verwacht geen hoogstaande culinaire standjes. Een wijntje is gemiddeld €4, frisdrank €2,50. Dit hotel boek je voor je rust en als je lekker met zijn 2en wilt genieten. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en vooral goed uitgerust!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hebben last minute geboekt en we genieten volop bij Tesoro Blu. Als je van rust om je heen houdt is dit de plek. Mooi weer, vriendelijk personeel, lekker eten en goede bedden om te slapen.

Wat betreft het eten moet je geen groot buffet verwachten, maar 4-5 verschillende gerechten waar je uit kan kiezen, naast de meerdere bijgerechten. Het smaakt allemaal goed, maar het is geen standaard buffet zoal bij de all inclusive hotels. Friet is zeg maar s'avonds geen optie, bij de lunch overigens weer wel.

De gemiddelde leeftijd is 50+, het gezelschap bestaat voornamelijk uit Nederlanders en Engelsen.

Voor entertainment overdag en in de avond hoef je niet veel te verwachten. Er wordt weinig georganiseerd, maar dat vind ik persoonlijk niet erg. In de avond kun je ook terecht bij beachcafe the Waves. 5 minuten lopen links van het hotel. Lekkere cocktails voor €6,-. Vriendelijke mensen en heerlijke muziek. Een aanrader.

Het strand voor het hotel is minder, keien voornamelijk, maar ga je naar rechts vanuit het hotel dan heb je ongeveer 10 minuten vanaf het hotel een heerlijke strand met bedjes. Voor €6 heb je twee bedjes de hele dag. Je kan er drinken en eten bestellen wat dan ook wordt gebracht naar je bedje. Als je wat minder wilt uitgeven is dat geen probleem, aan de overkant van het strand is een supermarkt.

Kefalonia , Skala is nog niet echt super toeristisch, maar een plek waar het gezellig druk is met mooi weer. Kortom een top vakantie.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 juli 2017

Dit hotel is echt geweldig!

Wanneer je hier geweest bent valt verder echt alles tegen. Het eten is heerlijk, mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, super zwembad en zeer nette en ruime kamers. Wij zijn hier nu 4 keer geweest (dit zegt eigenlijk al genoeg). Als ik 1 minpuntje zou moeten zeggen dan is dat misschien de ligging. Je moet zeker een kilometer lopen voordat je in het stadje bent.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner