Tesoroblu Hotel & Spa
Porto Skala Hotel & Village(Skala)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 82*
US$ 183*
  • Zwembad
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben last minute geboekt en we genieten volop bij Tesoro Blu. Als je van rust om je heen houdt is dit de plek. Mooi weer, vriendelijk personeel, lekker eten en goede bedden om te slapen.

Wat betreft het eten moet je geen groot buffet verwachten, maar 4-5 verschillende gerechten waar je uit kan kiezen, naast de meerdere bijgerechten. Het smaakt allemaal goed, maar het is geen standaard buffet zoal bij de all inclusive hotels. Friet is zeg maar s'avonds geen optie, bij de lunch overigens weer wel.

De gemiddelde leeftijd is 50+, het gezelschap bestaat voornamelijk uit Nederlanders en Engelsen.

Voor entertainment overdag en in de avond hoef je niet veel te verwachten. Er wordt weinig georganiseerd, maar dat vind ik persoonlijk niet erg. In de avond kun je ook terecht bij beachcafe the Waves. 5 minuten lopen links van het hotel. Lekkere cocktails voor €6,-. Vriendelijke mensen en heerlijke muziek. Een aanrader.

Het strand voor het hotel is minder, keien voornamelijk, maar ga je naar rechts vanuit het hotel dan heb je ongeveer 10 minuten vanaf het hotel een heerlijke strand met bedjes. Voor €6 heb je twee bedjes de hele dag. Je kan er drinken en eten bestellen wat dan ook wordt gebracht naar je bedje. Als je wat minder wilt uitgeven is dat geen probleem, aan de overkant van het strand is een supermarkt.

Kefalonia , Skala is nog niet echt super toeristisch, maar een plek waar het gezellig druk is met mooi weer. Kortom een top vakantie.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
24 juli 2017 beoordeeld

Dit hotel is echt geweldig!

Wanneer je hier geweest bent valt verder echt alles tegen. Het eten is heerlijk, mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, super zwembad en zeer nette en ruime kamers. Wij zijn hier nu 4 keer geweest (dit zegt eigenlijk al genoeg). Als ik 1 minpuntje zou moeten zeggen dan is dat misschien de ligging. Je moet zeker een kilometer lopen voordat je in het stadje bent.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
26 september 2016 beoordeeld

Het is een prima modern complex De kamers zijn schoon, goede service, service gericht en klantvriendelijk personeel !! Goed ontbijt en avond buffet..veel variatie. 's avonds regelmatig enterthement. Wij hebben het erg naar ons zin gehad op alle fronten !

Kamertip: Probeer te boeken kamernrs. van boven nr. 500 ivm met nog mooier uitzicht
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel met prima kamer! En wat fijn dat je bagage voor je wordt weggebracht en na een verkoelend drankje jij met een golfkarretje naar je kamer wordt gebracht :). Het strand voor de deur is niet geschikt maar klein stukje naar rechts is het prima. Personeel is super aardig, het ontbijt en lunch heerlijk. Enig klein minpuntje is het buffet 's avonds. Voor zo'n hotel valt dat tegen...... Pas de 3e avond zat er vis bij (en dat heb je hier toch genoeg) en dat was echt niet lekker. Maar in Skala zelf is de keuze reuze. Al met al prima plek om vakantie te vieren!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
6 september 2016 beoordeeld

vriendelijk personeel, mooie strakke kamer met een goed bed en goed badkamer.
prachtig uitzicht als je zit te eten. Het hotel is heel modern uitgevoerd met LED verlichting, voip telefonie en ip-tv. Het ontbijt en diner zijn in buffetvorm. geen rare gerechten, naast het standaard Europees ontbijt en diner is er ook een "Griekse variant". Verwacht daar overigens niet te veel Grieks van. Iedere dag een thema, maar toen het thema "vis" was, had mijn vrouw (geen visliefhebber) alleen nog maar de keuze uit spaghetti. Hoedan ook, je kunt hier niet met honger van tafel gaan!
De bus naar Argostoli kost 4,5 euro en duurt 1 uur. Skala zelf ligt op 20 minuten lopen.
Geen eigen strand, je kunt het strand vd buurman gebruiken. ligbed kost 6,--. kluisje op de kamer is gratis.

Kamertip: hotel is uitgevoerd in laagbouw met veel glas. het balkon op de 1e etage heeft een glazen wand.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner