6 september 2016 beoordeeld

vriendelijk personeel, mooie strakke kamer met een goed bed en goed badkamer.
prachtig uitzicht als je zit te eten. Het hotel is heel modern uitgevoerd met LED verlichting, voip telefonie en ip-tv. Het ontbijt en diner zijn in buffetvorm. geen rare gerechten, naast het standaard Europees ontbijt en diner is er ook een "Griekse variant". Verwacht daar overigens niet te veel Grieks van. Iedere dag een thema, maar toen het thema "vis" was, had mijn vrouw (geen visliefhebber) alleen nog maar de keuze uit spaghetti. Hoedan ook, je kunt hier niet met honger van tafel gaan!
De bus naar Argostoli kost 4,5 euro en duurt 1 uur. Skala zelf ligt op 20 minuten lopen.
Geen eigen strand, je kunt het strand vd buurman gebruiken. ligbed kost 6,--. kluisje op de kamer is gratis.

Kamertip: hotel is uitgevoerd in laagbouw met veel glas. het balkon op de 1e etage heeft een glazen wand.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld

Echt een heerlijk hotel met prachtige kamers en een heerlijk bed. Het zwembad inc de bedjes zijn super. De kosten van de drankjes aan het water waren normaal in tegenstelling wat ik eerder in reviews heb gelezen. Personeel dat 's ochtends bij het ontbijt en overdag bij het zwembad loopt is geweldig, het avond personeel vond ik tegenvallen. Net als het entertainment.. Als je ervan houdt dat er elke avond live zangers en of zangeressen zijn is het top maar van ons hoeft dat niet. Gevolg is dat wij 's avonds liever het centrum in gingen dan dat we een drankje gingen doen dan bij het hotel.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een geweldig hotel met zeer vriendelijke mensen in de service.
Je hoeft echt nergens op de wachten alles wordt tot in de puntjes geregeld.
Ontvangst, begeleiding, en dienstbaarheid staat hier centraal.
Overal zijn ze behulpzaam mee en ze regelen ook nog alles voor je.
Sommige prijzen zijn niet goedkoop, zoals van de minibar tot drankjes aan de bar. De rest vonden wij wel mee vallen en je bent tenslotte op vakantie dus wie maalt daarom.
Hotel ligt er echt mooi en verzorgt bij en de kamers zijn super. Als je meer geld wil uitgeven boek dan 1 van de 3 suites met een eigen zwembad want die waren helemaal geweldig.
Zeker een aanrader om heen te gaan voor een week of 10 dagen.
Klein min puntje misschien dat er in de omgeving niet echt veel is en dat het soms erg druk is bij het zwembad.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
8 juli 2016 beoordeeld

Het Sensimar Tesoro Blu is echt een top hotel. Ik ben hier samen met mijn beste vriendin geweest en we hebben echt genoten. Het is een heerlijk rustig hotel en het personeel is ontzettend vriendelijk. Om eerlijk te zijn heb ik zelden zo'n vriendelijk personeel meegemaakt, ze zijn altijd in voor een praatje maar hebben het ook door als je met rust gelaten wilt worden. Het eten is goed en voor ieder wat wils, er is ruime keuze in vlees maar ook vis. Het zwembad is heerlijk, lekker over de rand hangen en uitkijken op zee. Het strand voor het hotel is niet super, honderd meter verder kan je bij een hotel bedjes + parasols huren voor €6,- per dag. Skala ligt op loopafstand, weg langs het strand met mooi uitzicht. Verder is het echt een aanrader om een auto te huren. Fiskardo (een flinke trip vanuit Skala) is echt de moeite waard, Argostoli is leuk om een ochtend door te brengen en de schilpadden te zien. Verder zijn Myrthos Beach en Antisamos geweldige stranden, en mag je de Melissani en Drogorati caves niet missen. Ik kan iedereen het Sensimar Tesoro Blu aanraden !!!

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
7 juli 2016 beoordeeld

Een prachtig mooi hotel met top personeel op een geweldig mooi eiland Kefalonia. Goed entertainment, adults only. Mooi zwembad, goed restaurant. Hotel ligt op loopafstand van de stad Skala. Gezellig centrum . Het avond entertainment: 4x per week een hele goede zageres, 1x per week rockavond ook top, 1x per week griekse avond en 1x per week een saxofonist met een zangeres. Het is er heerlijk. Dit jaar voor de derde keer geweest en weer alles top.

Kamertip: Alle kamers zijn buitengewoon goed met fantastische bedden !
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner