Beoordeling van Pianello Charming Lake View

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
17 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“no more Charming Lake view!”
2 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in juli 2019

In juli 2019 verbleven in deze accomodatie. Werd aangeboden voor 6 personen, dus wij kwamen met 6 pers, incl 3 tieners en 1 twintiger) Helaas maar 3 eetkamerstoelen en in “iets wat de tuin” werd genoemd een bistroset met maar liefst 2 ijzeren (!) (bloedheet door de zon verwarmde) stoeltjes. Dat was 1.
Dan de ligging; pal aan de doorgaande weg dus van ‘s ochtend 6.30 uur tot diep in de nacht raast het verkeer langs je broekpijpen want de tuin is wel 2 grote stappen diep. Restaurant ad overkant vd weg heeft hele dag muziek aan..tot 01.00 uur!
Booking vermeldt vaatwasser; hiermede bedoelden ze blijkbaar vaatwasborstel (Wel financieel gecompenseerd na klacht van ons) .
Fijn is aanwezigheid van zwembad, maar dan wel als de eigenaren van overige appartementen de hort op zijn. Aanwezigheid van Toeristen wordt door hen zeker niet gewaardeerd. Ze onderhouden een dagtaak aan het volgen of de zwembadregels wel door de “indringers” worden nageleefd.
Dan nog niet genoemd: huisje was matig schoon, 1 grote en 1 kleine handdoek pp voor 11 dagen (!) wel wasmachine; maar ja, moeder heeft toch ook vakantie? , gammel meubilair, kortom; het was once in a lifetime!
Mensen, in Pianello zijn betere plekken èn ook nog eens goedkoper dan crying lake view! Doe er uw voordeel mee.

Datum van verblijf: juli 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
8 aug 2019
Beste gast, bedankt voor uw verblijf in Pianello Charming Lake View. Pianello del Lario is een van de meest toeristische plek aan het Comomeer en daarom kan het in het hoogseizoen overdag een beetje luidruchtig zijn.
Het appartement biedt verschillende zitplaatsen inclusief buitenstoelen die ook binnen kunnen worden gebruikt. Ik begrijp dat vanwege de hete zon in de zomer de tafel en stoel erg heet zullen zijn, maar gasten kunnen dit voorkomen door ze in de schaduw te houden. Een groot voordeel van dit zwembad in vergelijking met anderen in Italië, is dat de gasten geen badmuts hoeven te dragen tijdens het zwemmen. Het inbraaksysteem is van de buurman om zijn ingang te controleren en heeft niets te maken met de bewaking van het zwembad.
Onze excuses voor de fout in de beschrijving van het appartement en we hebben u hiervoor een compensatie gegeven. Wij danken u voor uw verblijf en hopen u de volgende keer te zien in een minder lawaaierige tijd.

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Pianello del Lario

Prijzen weergeven
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren