“Helaas drie keer is niet scheepsrecht.”
Beoordeling van La Vecchina

La Vecchina
Geclassificeerd als nr. 6 van 15 Restaurants in Moltrasio
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas drie keer is niet scheepsrecht. De bediening sprak slecht Engels waardoor ik als zwangere weinig keuze had. Ze begrepen niet wat ik niet mocht eten en boden ook geen alternatieven aan. De hamburger was droog , smaakloos en ook de aardappels waren uit de magnetron. Daar gaan we nooit meer eten!

Datum van bezoek: augustus 2020

7 augustus 2020 beoordeeld

Sfeervolle binnenplaats met eenvoudig maar smaakvol eten. Het publiek weet La Vecchina goed te vinden!

Datum van bezoek: augustus 2020
11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gelezen dat je hier bij George Clooney’s optrekje om de hoek een prima “bakkie” kan doen. Nu is George zijn villa 3,8 km verder, maar de koffie is heerlijk. Italië zoals Italië moet zijn. Cash afrekenen graag.

Datum van bezoek: juli 2019
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke Bar met eenvoudige gerechten.
Naast panini's, de traditionele prosciutto e Melone, ook iedere dag, 3 dagverse gerechten, meestal 2 pasta's en een vleesgerecht.
Goed alternatief om eens een avond eenvoudig te houden en betaalbaar. Meeste restaurants in de omgeving rekenen extreme prijzen voor relatief eenvoudige gerechten.
Snelheid van bediening laat soms te wensen over.
Gezellig terras.
Onze gerechten, prosciutto e melone, een groenten lasagne en een scallopina in vino Bianco waren prima!

Datum van bezoek: juli 2017
14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eerlijk italiaans eten, gemoedelijk en fijne bediening
Kleine kaart, dicht in de buurt van de ferry. Morgen gaan we ontbijt teste!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die La Vecchina bekeken, bekeken ook

In La Vecchina geweest? Deel je ervaringen!