“Lekker eten. Lokale vis. Mooi uitzicht. ”
Beoordeling van Sottovento Lago di Como

Sottovento Lago di Como
Reserveren met
Sottovento Lago di Como is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Lierna
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Makkelijk parkeren. Mooi uitzicht. Ze hebben 3 gangen menu's van 30. Wit interieur. Ook kinderstoelen. Rustig. Je kan buiten zitten. Vriendelijke bediening.

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een muziekavond met gratis hapjes. Drankje wel betalen , leek ons wel leuk. Werden erg vriendelijk ontvangen . Eerste bordje werd voor je gemaakt daarna mocht je zelf pakken. Echt zeer vriendelijk personeel. Toen de band begon te spelen werden we bijna weggeblazen, zo hard stond de muziek!! Zijn na half uurtje gegaan. Net als zoveel anderen. Zonde dat er niet ingegrepen werd.

23 augustus 2016 beoordeeld

Gezellig beschut terras met zicht op het meer. De combinaties bij de gerechten was vernieuwend en heel lekker. We namen o.a. een vis die enkel in juli en aug in het Comomeer gevangen wordt, geserveerd op een bedje van rucola met frambozencoulis. Verrassend lekker !

2 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht over como meer. Vriendelijke bediening. Kwaliteit eten heerlijk. Prijsverhouding prima. Kortom prima plek om heerlijk uit eten te gaan.

6 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is hier geweldig. Uitzicht over het Meer. Bediening super. Wij namen een entrecote van 350 gram. Prijs/kwaliteit is goed te noemen. Aanrader.

Reizigers die Sottovento Lago di Como bekeken, bekeken ook

Mandello del Lario, Comomeer

In Sottovento Lago di Como geweest? Deel je ervaringen!