“Bezoek moeite waard met kids”
Beoordeling van Orrido di Bellano

Orrido di Bellano
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 dingen om te doen in Bellano
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf parkeerplek slechts 3 min lopen en je bent bij entree. Daarna snel al de watervallen. Leuk om met kinderen te doen omdat het niet heel veel tijd kost.
Tegenwoordig 4 euro entree pp.

15 november 2017 beoordeeld

Mooie kloof en waterval. Korte maar leuke wandeling. Dit moet je zeker gezien hebben als je in de buurt bent.

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in het stadje een onverwachte toeristische attractie.
Klein maar fijn. Prachtige kloof met donderend watergeweld. Vele watervalletjes en doorgangen door de berg. Al met al zeker de moeite waard.

23 juli 2017 beoordeeld

We hadden hier een mooie avontuurlijke wandeling verwacht langs de rotswanden... Helaas waren we op een kwartier tijd, incl. het nemen van wat foto's, gewoon 3 euro pp kwijt.
De foto's op internet en folders zagen er veelbelovend uit, maar wij waren ontgoocheld. Het was mooi maar te duur en niet echt iets spectaculair. Leuk als je in de buurt bent, maar als je er net als wij heen rijdt om de aangeven 1,5u te besteden (zie website), dan ben je wellicht ook ontgoocheld.

Bekijk meer beoordelingen
17 augustus 2016 beoordeeld

Een waterval die de rotsen heeft uitgeslepen laat zien wat de kracht van de natuur is. Wel leuk om even te zien, maar de 'dino's' die in het parkje staan, zijn een beetje amateuristisch. Wel leuk voor kleine kinderen.

Reizigers die Orrido di Bellano bekeken, bekeken ook

In Orrido di Bellano geweest? Deel je ervaringen!