Beoordeling van Riva Bellano Orchidea 1

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Thirza V
1 beoordeling
“Niet voor mensen slecht ter been of gezinnen met kinderwagens.”
Beoordeeld op 30 juli 2019 voor een verblijf in juli 2019

Vakantiepark is alleen bereikbaar door een steile helling (30%) en vervolgens door 10-12 trappen op te lopen. Staat nergens vermeld. Privé parkeerplek is ook vóór de steile helling gesitueerd en niet bij de accommodatie zelf. Het hele park is niet geschikt voor mensen slecht ter been en voor mensen met wandelwagens.
Er was in dit huis van alles kapot, extreem gehorig, zo slecht geïsoleerd, dat het lamplicht van de buren onze slaapkamer verlichtte.
Appartement heeft in tegenstelling tot andere appartementen nagenoeg geen tuin en geen zon: schaduwrijke patio is doeltreffender voor dit appartement.
We gingen van ellende ‘s ochtends maar op pad om pas einde dag terug te komen en weer de hele bergbeklimming naar het appartement te doen. Even tussendoor een boodschapje doen, of ‘s ochtends brood halen was niet te doen.
Geen aanrader!!

Datum van verblijf: juli 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
8 aug 2019
Beste Gasten,
De residence ligt inderdaad op een heuvel en vandaar de mooi uitzichten over het meer. Gasten kunnen tot boven aan de residence komen om spullen uit en in te laden. Daarna kunnen ze beneden in de garage parkeren. Het is inderdaad een steil weggetje van de tijdelijke parkeerplaats tot de garage, dus een gratis
Het spijt ons te lezen dat u het niet fijn vond dat het appartement in de schaduw lag, zeker tijdens deze extreme hete zomer. Het zwembad ligt in de zon, is de gehele dag geopend en er zijn geen badmutsen nodig!
Wij hopen dat jullie toch heel veel fijne herinneringen mee naar huis hebben genomen van het Comomeer.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren