“Dan maar ergens anders heen...”
Beoordeling van Ristorante da Pippo

Ristorante da Pippo
Geclassificeerd als nr. 7 van 66 Restaurants in Cannobio
Keukens: Italiaans
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier onderweg langs en besloten hier lekker te gaan lunchen. Op het terras netjes gewacht tot we door personeel zouden worden begroet. Toen dit niet gebeurde zelf maar naar een tafel gelopen, maar toen werd ons doe een chagrijnige man toegebeten dat de tafel gereserveerd was. Er werd ons ook geen andere tafel aangeboden, dus zelf maar op andere plek gaan zitten. Na een kwartier genegeerd te zijn, was voor ons de maat vol en zijn we vertrokken. Daar ontvangen door een alleraardigste ober: zo kan het dus ook!

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben weer super gegeten en erg gastvrij ontvangen! Schoonouders komen hier vaker en het blijkt altijd goed te zijn.
Lekkere gerechten en wijnen uit vooral Sicilië. Altijd specials buiten de kaart.

20 augustus 2015 beoordeeld

Onderweg naar Lago d'Orta, langs da Pippo gereden voor zondaglunch (op basis van vele beoordelingen). Lunch was echt heerlijk. Prachtige producten, geweldige pasta, topverse vis, heerlijk dessert. Prachtige locatie en uitzicht. Service en ontvangst kende echter een heel hoog arrogantie-gehalte! Voelde ons tweederangs behandeld en als (bijna) niet welkom door met name de hoofdober (?). Zelfs de begroeting: men sprak tegen ons met een blik over ons heen naar andere gasten die aankwamen. Terwijl vele vaste zondag-gasten (locaal?) arriveerden, werden deze met volle egards behandeld en begroet. Eenmaal aan tafel werden wij amper nog gezien, aangesproken en eigenlijk in de steek gelaten. Spreek bijna vloeiend Italiaans, en dat hadden ze blijkbaar niet in de gaten......totdat we een kort woord van afscheid hebben uitgewisseld. Schandalig, echt! We komen meerdere keren per jaar in deze regio en eten bij voorkeur bij een Agruturismo. Dit was ter afwisseling en eerlijk: qua eten absoluut een aanrader. Qua service & hospitality absoluut NIET voor herhaling vatbaar. Jammer!!

25 juni 2015 beoordeeld

Zijn er vanavond wezen eten na een warm onthaal eerst een heerlijke wijn uitgekozen met de gastheer. Als voorgerecht een echte aanrader huisgemaakte ravioli van die mama nooit zo`n lekker voorgerecht op!!!! over het hoofdgerecht kunnen wij melden dat we de lamskotelet en een filet van een soort biefstuk (heel mals)op hebben en dat de smaken super waren. eigenaars zijn trots en werken met veel passie Echt een aanrader als je van lekker en vers eten houdt.
onze tom tom gaf het niet aan maar ga vanaf Cannobio rijden richting Traffiume niet naar rechts de brug over maar naar boven blijven rijden ook niet de afslag Traffiume maar naar boven blijven rijden voorbij restaurant Grotto nog +/- 2 km aan de rechterkant .Echt doen !!! niet geweest groot gemis .

22 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig een dag eerder langsgereden, want anders waarschijnlijk niet gevonden. De locatie die aangegeven wordt op de kaart klopt niet. Het restaurant ligt een 5 kilometer van Cannobio langs de slingerweg de bergen in. Een hele mooie locatie met uitzicht over de bergen. De pasta's zijn heerlijk, maar ook de lamkoteletten waren heerlijk mals. We gaan de vakantie nog zeker een keer terug!

Bedank Jordan - Marisk... B

Reizigers die Ristorante da Pippo bekeken, bekeken ook

In Ristorante da Pippo geweest? Deel je ervaringen!