31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een 3kamer-bungalowtent gehuurd bij Albatross, hierin sliepen we met zijn 5e. We hebben we een van de bedden in de voortent gezet, dan is er meer dan genoeg plek! (Deze tenten verhuren ze ook voor 6 personen en dat lijkt me echt te krap.)

De camping plaatsen zijn ruim genoeg met genoeg plek om s'avonds te zitten en genoeg privacy doordat de plekken zijn gescheiden met een hoge struikenbos.

De sanitaire voorzieningen werden meerdere keren per dag goed schoongehouden en zagen er netjes uit. Enige nadeel hierbij was dat je moest afwassen met koud water.

Op de camping is meer dan genoeg te doen, het zwembad is tot s'avonds open en het meer met kiezelstrand (wat op loopafstand ligt) is de hele dag te bereiken. Deze plekken zijn ook allemaal erg schoon trouwens!
Ook is er een animatieteam voor alle leeftijdsgroepen, met s'ochtends een knutselclub en s'avonds de clubdances waar een hoop jeugd bij staat te dansen en nog veel meer!

Samenvattend, een camping om vaker naar terug te komen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
30 augustus 2017 beoordeeld

De ontvangst bij aankomst was heel vriendelijk. We konden onmiddellijk naar onze standplaats zonder te wachten. De camping is super proper, ook de sanitaire blokken worden meerdere keren per dag gepoetst. Aals er al vuil lag ligt dit niet aan de poetsdienst maar aan de gasten zelf!

Nooit last gehad van nachtlawaai. De animatie 's avonds stopt rond 11 u dus ook daar geen probleem! Iedereen is vreiendelijk en doet super zijn best!

Enig minpuntje is de staanplaats: ik had aangegeven dat we minstens 80 m² nodig hadden en onze staanplaats was wel veel te klein. We konden maar juist onze campingcar openzetten en hadden geen plaast meer ernaast ( zaten helemaal tegen de planten langs beide kanten. Onze auto kon zelfs niet op de campingplaats blijven staan.

Wij komen graag volgende jaar terug maar dan op een grotere plaats direct aan het meer!

29 augustus 2017 beoordeeld

Mooie plaatsen voor campeeders. XXL plaatsen zijn ook echt XXL Van alles te doen en vriendelijke medewerkers. Restaurant op de camping is tov afgelopen jaren enorm vooruit gegaan. minpuntje is dat de animatie tot laat doorgaat en als je dan achter het podium staat met je gezin is dit niet altijd even prettig. Maar kreeg te horen dat voor komend jaar een oplossing wordt gezocht. Al met al weer een paar mooie weken hier doorgebracht.

19 augustus 2017 beoordeeld

Fijne camping om te genieten van de zon aan het zwembad of aan het meer.
Camping is niet groot maar toch gezellig voor jong en oud.
Alles is aanwezig en de ligging is prima om uitstapjes te maken.
Goed naar ons zin gehad.

8 augustus 2017 beoordeeld

Deze keer voor het eerst aan de andere kant van het Gardameer geweest. Het is er aan deze kant wat betreft vegetatie wel mooier dan in bijvoorbeeld Lazise. Prima en mooie niet al te grote gezinscamping waar ook veel (luxe) stacaravans, bungalowtenten e.d. gehuurd kunnen worden. Als je een grote plek nodig hebt zijn de XL plekken een aanrader. We stonden vlak bij de ingang en het zwembad, dus we vreesden voor (geluids)overlast, maar als het zwembad dicht gaat (om 19.00 uur) is het gewoon de hele avond lekker rustig. En als er al wat georganiseerd wordt is het na 23.00 uur gewoon stil. Klein supermarktje (maar er is een grote SPAR en Lidl in Manerba) en een goed restaurant. Het sanitair is prima: schoon en netjes.
De hond kan gewoon mee naar het meer. Er zijn geen belemmeringen voor onze vriend aan het (stenen)strandje.
Om en nabij de camping is niet veel te doen. Het is wel een prima uitvalbasis voor stadjes als Salo, Desenzano en Sirmione. Je kunt de camping tussen 6 en 24 uur op en uitrijden.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie