“Goede kwaliteit”

Geclassificeerd als nr. 1 van 29 Restaurants in Ourem
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 maart 2016 beoordeeld

Restaurant ligt tussen Fatima en Ourem en is populair bij de lokale bevolking. Keuze tussen vis en vlees en een uitgebreide wijnkaart (tussen 7 en 65 euro). Meeste gaat op de gril buiten. Vriendelijk personeel en Engels is geen probleem.,Vis is vers en wordt getoond voor bereiding. Specialteit is rijst met spinazie, wat bij het hoofdgerecht geserveerd wordt. De rekening wordt gepresenteerd op een iPad, ben daar favoriet van omdat je moeilijk snel een overzicht heb.

25 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke mensen, attente bediening, ze komen een aantal keren vragen of alles OK is. Ze spreken goed Engels. Patat bakken kunnen ze niet, rijst met spinazie was erg lekker. Vlees was ook goed. Verrassing was het toetje; voor €12,00 kregen we voor 5 personen een dessert schotel; was smakelijk en erg leuk. Wij waren in totaal voor 5 pers. €85,- kwijt( olijven & broodje voor af, hoofdgerecht & dessertschotel)

14 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor bij dit restaurant terecht gekomen. Uitstekende bediening, de Portugese kaart werd voor ons in het Engels uitgelegd. Heerlijk gegeten, regelmatig werd ons gevraagd of het goed was en de maaltijd werd duidelijk met liefde bereid.
De special steak was enorm groot, heerlijk mals en ook de verse vis was uitstekend.
Het dessert was home-made en met gepaste trots geserveerd. Kortom: een aanrader! Prijs/ kwaliteit perfect.

26 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 4 dagen Portugal en onlekker eten was dit een verademing van jewelste !
De bazin (ook kokkin) kwam meteen de Portugese kaart uitleggen. En haar Engels was goed !!! Weinig keuze = vers ! Als voorgerecht hebben we schapenkaas genomen met versgemaakt brood (heerlijk !)
Mijn vriend en ik hebben steak met gezouten aardappelen in schil en appelsien genomen. WAUW !! Zo heerlijk lekker. Zowel de kokkin als ober kwamen regelmatig langs met de vraag of het lekker was. Morgen gaan we terug om de verse vis uit te proberen. We kijken ernaar uit ! Voor voorgerecht + 2 maal Cola Zero 330ml, halve liter rode wijn en 2x steak hebben we 40,10€ betaald. Uiteraard mooi tip gegeven. Ik zou zeggen, iedereen erheen als je lekker wil eten !!

29 juli 2014 beoordeeld

We werden geholpen door eigenaresse, ze had alleen kaart in portugees maar heeft meteen uitstekende uitleg in engels gegeven. Ze was erg vriendellijk en attent. We hebben heerlijk gegeten, een gerecht met kabeljauw , zoete gepofte aardappelen en groente. (Witte boontjes, spinazie vermengd met broodkruim) alles op een groot bord voor 2 personen.

• Sfeer

Reizigers die O Curral bekeken, bekeken ook

Fatima, Santarem District
Fatima, Santarem District

In O Curral geweest? Deel je ervaringen!