“Niet te missen”
Beoordeling van I Golosi

I Golosi
Geclassificeerd als nr. 4 van 10 Restaurants in San Baronto
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een omweg waard. Geweldige gerechten (mijn favorietje was de risotto met zeevruchten), mooie presentatie, ruime porties en supervriendelijke bediening. Telkens zeer tevreden vertrokken...Kortom een verborgen pareltje. Alla prossima volta " I Golosi", ik kijk er al naar uit.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van buiten ziet het er mooi uit, oke restaurant, vriendelijk personeel maar persoonlijk vonden wij het wat tegenvallen. Voorgerecht was lekker, hoofdgerecht viel wat tegen en was wat weinig of je moet er weer allerlei extra's bij nemen maar dan wordt het prijzig..

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van eigenaresse appartement hier gaan eten. Beetje een tegenvaller. Ongezellige inrichting. Vol met Nederlandse campinggasten. Eten niet bijzonder, bediening zeer matig. Porties wel groot, maar te duur voor het gebodene. Alleen gaan eten als je graag Nederlands wil blijven praten!

27 april 2018 beoordeeld

Eten voldeed niet aan de verwachting. Pizza was klef en het vlees was vet, vol pezen en niet gaar. De saus waarmee dit gecamoufleerd werd was aangekoekt en ranzig van smaak. De "krokante kipfilet" was droog, taai en voorzien van veel zout. Het personeel stond voor de deur te roken waardoor de rook via de openstaande deuren je smaak beïnvloedt. Ondanks het feit dat de gastvrouw Nederlands, Duits en Italiaans spreekt komen wij hier niet meer terug. Prijstechnisch was dit restaurant ook niet voordelig. Al met al jammer van ons bezoek, tijd, geld en eten.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant, heerlijk gegeten. Gastvrouw laat je voelen dat je welkom bent. Ruime keuze. Alles vers bereid dus neem de tijd om lekker te genieten!

Reizigers die I Golosi bekeken, bekeken ook

Larciano, Province of Pistoia
Lamporecchio, Province of Pistoia

In I Golosi geweest? Deel je ervaringen!