Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Agrituris
mo ten top! Personeel niet hoger horeca opgeleid maar supergastvrij. Heerlijk gegeten. Ambiance klopt gewoon. Kamer fijn en met airco. Zwembad was aangenaam met bediening. Restaurant is veel beter dan je zou verwachten in een dergelijk resort.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Bijzonder vriendelijk, gastvrij personeel. Heerlijk ontspannen in een bijzonder mooie kamer. Diner is heerlijk, vooral de specialiteit van de chef vooraf! Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid.
Een aanrader

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

Wat een aangename tijd heb ik ervaren in Il Borgo Alcantara. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, schone en grote kamer, een aangenaam zwembad en werkelijk uitstekend eten, zowel het ontbijt als het diner. Ik had half pension geboekt en dat was een schot in de roos. Elke dag een andere kaart waaruit gekozen kon worden. De maaltijden waren met zorg besteed, voor zowel smaak als presentatie. De lokatie was heerlijk rustig en toch op goede afstand van verschillende bezienswaardigheden. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017

We hadden een kamer in het oude gedeelte met prachtig uitzicht over het landschap en het zwembad. Het is heel rustiek gelegen en je komt er echt tot rust. Mooi zwembad wat niet heel chlorig was. Goede service. We werden goed opgevangen terwijl we pas heel laat aankwamen.

Kamertip: Bovenste kamer in het oude gebouw met uitzicht op het zwembad
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 29 september 2016

Prachtig rustiek en rustig gelegen hotel in binnenlanden van Sicilie op de noordflanken van de Etna. Heerlijk gegeten bij een goed ontbijt en het diner (het ligt wat afgelegen dus als je gemak zoekt, eet je er ook je diner) is van hoge kwaliteit in een sfeervolle eetzaal met plezierige bediening. Dagelijks veranderend menu. Prachtige rustige en goed uitgerust kamers in de burgt. Helaas geen werkend internet en het bed is wat stevig. De verlichting gedateerd.

Datum van verblijf: september 2016