Il Borgo
Il Picciolo Etna Golf Resort & Spa(Castiglione di Sicilia)
US$ 106*
US$ 103*
  • Gratis parkeren
Hotel Federico II(Castiglione di Sicilia)
US$ 95*
US$ 68*
  • Inclusief ontbijt
Albergo Diffuso Santa Caterina(Castiglione di Sicilia)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 42*
US$ 41*
  • Inclusief ontbijt
US$ 136*
  • Gratis parkeren
Etna Wine Agriturismo(Castiglione di Sicilia)
  • Gratis parkeren
Antico Borgo(Castiglione di Sicilia)
Hostelworld.com
Zie aanbieding
Cento Tarì Guest House(Castiglione di Sicilia)
  • Gratis parkeren
Il Tanaceto(Castiglione di Sicilia)
  • Restaurant
Hotel Florio(Castiglione di Sicilia)
  • Zwembad
Tenuta Antica Cavalleria(Castiglione di Sicilia)
  • Zwembad
26 juni 2017 beoordeeld

We hadden een kamer in het oude gedeelte met prachtig uitzicht over het landschap en het zwembad. Het is heel rustiek gelegen en je komt er echt tot rust. Mooi zwembad wat niet heel chlorig was. Goede service. We werden goed opgevangen terwijl we pas heel laat aankwamen.

Kamertip: Bovenste kamer in het oude gebouw met uitzicht op het zwembad
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
29 september 2016 beoordeeld

Prachtig rustiek en rustig gelegen hotel in binnenlanden van Sicilie op de noordflanken van de Etna. Heerlijk gegeten bij een goed ontbijt en het diner (het ligt wat afgelegen dus als je gemak zoekt, eet je er ook je diner) is van hoge kwaliteit in een sfeervolle eetzaal met plezierige bediening. Dagelijks veranderend menu. Prachtige rustige en goed uitgerust kamers in de burgt. Helaas geen werkend internet en het bed is wat stevig. De verlichting gedateerd.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie niet te ver van de kust en vlakbij Gole Alcantara, waarvoor we vrije entreekaarten kregen. Keurige kamer, helaas zonder balkon. Heerlijk zwembad en zonneterras. Diner is bijzonder goed verzorgd en perfect van kwaliteit. Aanrader!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit authentiek pareltje is echt een hotel dat sfeer uitstraalt. Al het personeel is supervriendelijk en doet alles om je te helpen of raad te geven. Wij boekten de junior suite en waren daarover echt blij verrast. Een mooie kraaknette kamer met hemelbed, badjassen .... Het zwembad is koud maar proper, enkel de zonnestoelen zijn dringend aan vernieuwing toe. Voor zulk klasse hotel zijn deze gammele gescheurde stoeltjes een grap. Het ontbijt is zeer speciaal met veel artisanale producten . Wij misten wel gewoon wat beleg en gewone dingen. Toch zeker een hotel dat een aanbeveling verdient. Goede uitvalsbasis voor Etna, alcantara kloof en Taormina.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z'n drieën gegeten (inclusief een kindje van 15 maanden - kinderstoel=aanwezig). Vriendelijke bediening en een mooie restaurant (binnen). Het lekkerste eten dat ik deze vakantie op Sicilië heb gehad! Heerlijke vegetarische gerechten en een lekker nagerecht. Elke dag een ander menu en je kunt dan uit 2 gerechten per gang kiezen.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie