Beoordeeld op 26 juni 2017

We hadden een kamer in het oude gedeelte met prachtig uitzicht over het landschap en het zwembad. Het is heel rustiek gelegen en je komt er echt tot rust. Mooi zwembad wat niet heel chlorig was. Goede service. We werden goed opgevangen terwijl we pas heel laat aankwamen.

Kamertip: Bovenste kamer in het oude gebouw met uitzicht op het zwembad
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 29 september 2016

Prachtig rustiek en rustig gelegen hotel in binnenlanden van Sicilie op de noordflanken van de Etna. Heerlijk gegeten bij een goed ontbijt en het diner (het ligt wat afgelegen dus als je gemak zoekt, eet je er ook je diner) is van hoge kwaliteit in een sfeervolle eetzaal met plezierige bediening. Dagelijks veranderend menu. Prachtige rustige en goed uitgerust kamers in de burgt. Helaas geen werkend internet en het bed is wat stevig. De verlichting gedateerd.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Leuke locatie niet te ver van de kust en vlakbij Gole Alcantara, waarvoor we vrije entreekaarten kregen. Keurige kamer, helaas zonder balkon. Heerlijk zwembad en zonneterras. Diner is bijzonder goed verzorgd en perfect van kwaliteit. Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 20 juli 2016 via mobiele applicatie

Dit authentiek pareltje is echt een hotel dat sfeer uitstraalt. Al het personeel is supervriendelijk en doet alles om je te helpen of raad te geven. Wij boekten de junior suite en waren daarover echt blij verrast. Een mooie kraaknette kamer met hemelbed, badjassen .... Het zwembad is koud maar proper, enkel de zonnestoelen zijn dringend aan vernieuwing toe. Voor zulk klasse hotel zijn deze gammele gescheurde stoeltjes een grap. Het ontbijt is zeer speciaal met veel artisanale producten . Wij misten wel gewoon wat beleg en gewone dingen. Toch zeker een hotel dat een aanbeveling verdient. Goede uitvalsbasis voor Etna, alcantara kloof en Taormina.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 juni 2016 via mobiele applicatie

Met z'n drieën gegeten (inclusief een kindje van 15 maanden - kinderstoel=aanwezig). Vriendelijke bediening en een mooie restaurant (binnen). Het lekkerste eten dat ik deze vakantie op Sicilië heb gehad! Heerlijke vegetarische gerechten en een lekker nagerecht. Elke dag een ander menu en je kunt dan uit 2 gerechten per gang kiezen.

Datum van verblijf: juni 2016