Hotel Federico II(Castiglione di Sicilia)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 78 per nacht.

Il Picciolo Etna Golf Resort & Spa(Castiglione di Sicilia)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Gratis parkeren
Albergo Diffuso Santa Caterina(Castiglione di Sicilia)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Inclusief ontbijt
Antico Borgo(Castiglione di Sicilia)
Hostelworld.com
Zie aanbieding
Animosa Suites(Castiglione di Sicilia)
Zie aanbieding
Cento Tarì Guest House(Castiglione di Sicilia)
  • Gratis parkeren
Il Tanaceto(Castiglione di Sicilia)
  • Restaurant
Etna Wine Agriturismo(Castiglione di Sicilia)
  • Gratis parkeren
Tenuta Antica Cavalleria(Castiglione di Sicilia)
  • Zwembad
29 september 2016 beoordeeld

Prachtig rustiek en rustig gelegen hotel in binnenlanden van Sicilie op de noordflanken van de Etna. Heerlijk gegeten bij een goed ontbijt en het diner (het ligt wat afgelegen dus als je gemak zoekt, eet je er ook je diner) is van hoge kwaliteit in een sfeervolle eetzaal met plezierige bediening. Dagelijks veranderend menu. Prachtige rustige en goed uitgerust kamers in de burgt. Helaas geen werkend internet en het bed is wat stevig. De verlichting gedateerd.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie niet te ver van de kust en vlakbij Gole Alcantara, waarvoor we vrije entreekaarten kregen. Keurige kamer, helaas zonder balkon. Heerlijk zwembad en zonneterras. Diner is bijzonder goed verzorgd en perfect van kwaliteit. Aanrader!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit authentiek pareltje is echt een hotel dat sfeer uitstraalt. Al het personeel is supervriendelijk en doet alles om je te helpen of raad te geven. Wij boekten de junior suite en waren daarover echt blij verrast. Een mooie kraaknette kamer met hemelbed, badjassen .... Het zwembad is koud maar proper, enkel de zonnestoelen zijn dringend aan vernieuwing toe. Voor zulk klasse hotel zijn deze gammele gescheurde stoeltjes een grap. Het ontbijt is zeer speciaal met veel artisanale producten . Wij misten wel gewoon wat beleg en gewone dingen. Toch zeker een hotel dat een aanbeveling verdient. Goede uitvalsbasis voor Etna, alcantara kloof en Taormina.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z'n drieën gegeten (inclusief een kindje van 15 maanden - kinderstoel=aanwezig). Vriendelijke bediening en een mooie restaurant (binnen). Het lekkerste eten dat ik deze vakantie op Sicilië heb gehad! Heerlijke vegetarische gerechten en een lekker nagerecht. Elke dag een ander menu en je kunt dan uit 2 gerechten per gang kiezen.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
4 juni 2015 beoordeeld

Ingeslapen bij de geur van sinaasappelbloesem in een ruime, mooie kamer. Bij het ontbijt was er een keus uit vers gebakken lekkernijen . Het zwembad met uitzicht was keurig schoon, het personeel zeer behulpzaam. Voor het avondeten was er elke avond een ander menu, net als bij de meest inventieve restaurants in Londen. Never a dull moment!
We kregen gratis entreekaarten voor een diepe kloof in de omgeving, waar o.a. Basaltstenen te zien zijn.

• Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden