19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed hotel, leuk in het midden gelegen van Sienna, Florence, S Gimmignano en vele andere kleine steden. Kamer is prima voor als je er veel opuit trekt. Douche alleen aan de krappe kant maar dat is te verwaarlozen. Charlotte helpt waar nodig is en wijst de leuke plekjes aan. Eten is erg lekker, niet voor niets de #1 in de regio.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
15 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier toevallig langs gekomen. 12 € voor een uitgebreid dag Menu en goeie kwaliteit. We waren eigenlijk verrast hoe goed alles bereid en lekker was. Zeker een aanrader. Vlotte en vriendelijke bediening. Over de kamers kunnen we als aangestrande niet oordelen .

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
9 september 2015 beoordeeld

Het hotel ligt prima gelegen midden in de Toscane, vanuit hier wel met de auto voor mooie rond trips.
Het hotel heeft een mooi buitenterras met geweldig uitzicht, het eten is prima.
Ontbijt stel je zelf samen , wel extra kosten.

Kamertip: Kamers zij allemaal hetzelfde
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
1 augustus 2014 beoordeeld

Wij zochten een klein, leuk hotelletje als uitvalsbasis om Toscane te verkennen. Wij verbleven hier 15 nachten.....en het was SUPER! Wij bezochten van hieruit San Gimignano( 2x), Volterra, Empola, Vinci, San Miniato(2x), Florence(2x per trein), Certaldo (2x), Monteriggioni, Colle di Val d'Elsa, Lucca, Pisa, deden de Chianti tour (via Castelina-Radda-Gaiole) , Siena, Pistoia, San Vivaldo.....echt genoeg om onze dagen te vullen. Charlotte is super-charmant en Matteo is een super-kok! Je kan er 's morgens buiten ontbijten en dineren met een mooi uitzicht .....! Het eten is superlekker en goedkoop. Zowel in onze kamer als in onze badkamer hadden we een mooi uitzicht op de vallei. Thuis merkten we dat we nog enkele mooie plaatsen in Toscane gemist hadden. Dus.....wij gaan zeker nog eens terug!

Kamertip: Wij hadden kamer 47....géén last van de weg, hebben steeds met open raam geslapen.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
6 juli 2014 beoordeeld

In juni 2014 hebben wij 9 nachten gelogeerd in La Pieve. Het eerste dat opviel was de prachtige locatie waarin het hotel is gelegen. De eigenaren Charlotte en Matteo zijn bijzonder gastvrij en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Dit alles in een ongedwongen sfeer, niets moet en vrijwel alles is mogelijk wanneer je ernaar vraagt. Het eten is prima, gevarieerd en tegen zeer redelijke prijs. Een aanrader dus.

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner