2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 203
eDreamsUS$ 203
Agoda.comUS$ 202
FindHotelUS$ 202
EtripUS$ 202
TripadvisorUS$ 203
Beoordeeld op 11 april 2022 via mobiele applicatie

Gisteravond voor de tweede keer genoten van het nieuwe menu en de nieuwe amuses in het prachtige eigentijdse restaurant dat is voorzien van unieke kunst van internationaal gerenommeerde kunstenaars. Periodiek worden aanpassingen en aanvullingen aan het restaurant en entree gerealiseerd, zodat het voor de periodiek terugkerende gast telkens weer een soort van verrassing is. Culinair is Merlet absoluut top en de gastvrije bediening maakt er telkens weer een feestje van voor de gast, wat ons betreft wederom een 10+ Graag tot de volgende keer……

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 8 december 2021 via mobiele applicatie

Eindelijk een bezoek kunnen brengen aan Merlet. Puntje minder op de bucketlist. Ontvangst was prima, heldere uitleg over diner en ontbijt. Bediening was bij het aperitief niet op de hoogte van ons arrangement. Lounge had twee haarden die beide uit waren. Geen achtergrond muziek en frisse temperatuur. Alle gasten zaten te fluisteren door de genante stilte. Hadden arrangement geboekt met 1 nacht ontbijt en diner, 600, euro. Hooggespannen verwachtingen voor t diner. Kregen wijnkaart toen t voorgerecht bijna op was. Tussengerecht met tarbot en paling was top, Hoofdgerecht was echt erg weinig. Alle tafels kregen dezelfde arrangement wijnen, terwijl er verschillende gerechten geserveerd werden. T was goed, maar voor die prijs verwacht je vuurwerk op alle fronten.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 3 november 2021 via mobiele applicatie

Het fantastische eten wordt geserveerd in een totaal sfeerloze ambiance.
Kamers zijn mooi. Achter stalling onderhoud in hallen
Ontbijt ronduit slecht, aangevreten buffet, niet aangevuld. Geen luxe
Vergeet niet dat je voor een nachtje diner en ontbijt €700 afrekende.

Datum van verblijf: november 2021
martin vanbourgonje, General Manager van Restaurant Hotel Merlet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2021

Goed om te lezen dat u fantastisch heeft gegeten en dat u genoten heeft van de kamer. Het restaurant is door de vakjury van horeca entree gekozen tot een van de mooiste restaurant interieurs van Nederland. Het is een modern restaurant en smaken verschillen. Maar wij zijn erg blij met ons restaurant. De gangen worden in januari voorzien van nieuw tapijt. En het buffet praat ik niet goed maar er moet sprake zijn van een moment opname. Wij vullen altijd het buffet bij. Dank voor u komst. Met vriendelijke groet, Martin van Bourgonje

Beoordeeld op 19 oktober 2021

Wij, pap/mam en 2 kids, waren even bij Hotel Merlet voor de verjaardag van mijn vrouw. Ik had ze op de hoogte gebracht en we kregen een upgrade van kamer omdat het erg rustig was in het hotel. Prima. Iedereen was vriendelijk, ook in het restaurant. Behoudens wat felicitaties geen gevolg gegeven aan de verjaardag, nog geen kaarsje aan tafel, nou ja....vooruit
Jammer genoeg was de kamer, het bed en de badkamer identiek als in 2013. Dit betekende, het bed doorgelegen, de badkamer zeer matig verlicht en allemaal echt een beetje vergane glorie. Kitranden die oud waren, schuifdeuren van de praxis, en een open badkamer, tja.
Nu maakt de omgeving wel veel goed, een prachtige fietstocht gemaakt van ruim 50Km. Het diner van de tweede avond was beter, en het ontbijt trouwens is zoals je mag verwachten voor 500E per dag met eten.
O ja, en de zgn wellness is echt een lachertje, oud, afgebrokkeld, lelijk en klein.
Dus, een prima hotel maar zeker niet geweldig. wat mij betreft een 7!

Kamertip: test het bed eerst
Datum van verblijf: oktober 2021

Fijn om te lezen dat u genoten heeft van de omgeving en het eten. Jammer dat u de upgrade als negatief heeft ervaren. U heeft gezien bij binnenkomst en de restaurants dat alles anders was als in 2013. Wij verbouwen elk jaar maar helaas lukt het ons niet om elke 7 jaar een volledig nieuw hotel neer te zetten. De kamers is wel onderhouden maar niet volledig vernieuwd. Als u even aangegeven had dat de kamer u niet beviel dan hadden wij dat graag opgelost. En als u gevraag had om een taart met kaarsjes hadden we dat ook kunnen regelen. We zien u bezoek als een gemiste kans want met een beetje communicatie had u een veel leuker verblijf gehad en wij een betere review. Met vriendelijke groet, Martin van Bourgonje

Beoordeeld op 28 augustus 2021 via mobiele applicatie

Twee hele leuke ervaringen opgedaan in dit Hotel Restaurant. De eerste dag in de Bistro en de tweede dag in het restaurant. Vooral het restaurant sprong eruit. Opvallend leuk team, dat ongedwongen werkt, attent is, maar ook gefocust. Gerechten zijn allemaal even bijzonder en verrassend. Absolute aanrader voor wie van Haut Cuisine houdt, in een relaxte sfeer. Klein puntje van aandacht… de wijnkaart is fors geprijsd. Verder niets dan lof. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2021