Met de familie hebben wij drie dagen (10 - 12 juni 2022) verbleven in 4-sterrenhotel Jan van Scorel. In het kader van dit verblijf heb ik een aantal bedenkingen/opmerkingen.
Het verblijf is geboekt op 11 januari 2022. Wij hebben dit hotel gekozen voor de ligging (kustgebied) en zijn aangeboden faciliteiten (indoor zwembad, wellnessruimte, bar). Wij hebben van deze faciliteiten geen gebruikt kunnen maken door een overstroming in het hotel. Op 29 april en 7 mei 2022 hebben wij van het hotel nogmaals een bevestiging ontvangen van onze boeking. In beide mails staat nergens vermeld dat de genoemde faciliteiten niet te gebruiken zijn. Wij hebben het niet bruikbaar zijn van de faciliteiten uiteindelijk wel ontdekt op jullie website. Nu lijkt het ons - voor een 4-sterrenhotel - klantvriendelijk een compensatie te voorzien voor aangeboden faciliteiten die tijdens het verblijf niet bruikbaar zijn. Het verbaasde mij ook dat één van jullie medewerkers mij vertelde dat het zwembad niet meer bruikbaar is sedert juni 2021. Dat heb ik in januari 2022 zeker niet gelezen op de website van het hotel.
Wij hadden in januari 2022 5 tweepersoonskamers geboekt (10 personen). Uiteindelijk kon een familielid wegens werkomstandigheden niet meereizen. Wij hebben dan onze boeking aangepast naar 4 tweepersoonskamers en 1 eenpersoonskamer. Groot was onze verbazing dat voor deze single een toeslag werd aangerekend van 127 euro (dat is 58% meer dan het arrangement bedrag van 218,8 euro per persoon op basis van een tweepersoonskamer)....Met de familie hebben wij drie dagen (10 - 12 juni 2022) verbleven in 4-sterrenhotel Jan van Scorel. In het kader van dit verblijf heb ik een aantal bedenkingen/opmerkingen.
Het verblijf is geboekt op 11 januari 2022. Wij hebben dit hotel gekozen voor de ligging (kustgebied) en zijn aangeboden faciliteiten (indoor zwembad, wellnessruimte, bar). Wij hebben van deze faciliteiten geen gebruikt kunnen maken door een overstroming in het hotel. Op 29 april en 7 mei 2022 hebben wij van het hotel nogmaals een bevestiging ontvangen van onze boeking. In beide mails staat nergens vermeld dat de genoemde faciliteiten niet te gebruiken zijn. Wij hebben het niet bruikbaar zijn van de faciliteiten uiteindelijk wel ontdekt op jullie website. Nu lijkt het ons - voor een 4-sterrenhotel - klantvriendelijk een compensatie te voorzien voor aangeboden faciliteiten die tijdens het verblijf niet bruikbaar zijn. Het verbaasde mij ook dat één van jullie medewerkers mij vertelde dat het zwembad niet meer bruikbaar is sedert juni 2021. Dat heb ik in januari 2022 zeker niet gelezen op de website van het hotel.
Wij hadden in januari 2022 5 tweepersoonskamers geboekt (10 personen). Uiteindelijk kon een familielid wegens werkomstandigheden niet meereizen. Wij hebben dan onze boeking aangepast naar 4 tweepersoonskamers en 1 eenpersoonskamer. Groot was onze verbazing dat voor deze single een toeslag werd aangerekend van 127 euro (dat is 58% meer dan het arrangement bedrag van 218,8 euro per persoon op basis van een tweepersoonskamer). Wij kunnen dit moeilijk klantvriendelijk noemen. Wij zouden het dan ook fijn vinden dat u ons de helft van deze toeslag wilt terugstorten.
De zorg voor netheid en hygiëne staat hoog in het vaandel van een 4-sterrenhotel. Tijdens ons verblijf in hotel Jan van Scorel hebben wij het volgende vastgesteld:
in alle kamers was het heel lang geleden dat nog eens stof werd weggehaald. Verschillende verlichtingsarmaturen, houders voor hygiënezakjes, kaders van spiegels zaten onder het (dagenlange) stof.
Op de tafels in de gang bleven lege flessen en vuile glazen gewoon staan.
In het restaurant lag de doorschijnende onderkant van de lampen vol met dode insecten. Niet appetijtelijk tijdens ontbijt en diner!
7,50 euro per auto/per dag voor de hotel parking vinden wij overdreven en zeker niet klantvriendelijk. De parking is niet afgesloten, dus begrijpen wij niet waarom het hotel daar parkeergeld moet voor vragen.
Een positieve noot voor de keuken: iedereen van het gezelschap was heel enthousiast over het diner. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert werden telkens zeer decoratief gepresenteerd. De smaak van de verschillende gerechten was verrassend en lekker.
Wij hebben een mooi en aangenaam verblijf gehad in Schoorl, maar van een 4-sterrenhotel verwachten wij meer klantvriendelijkheid, netheid en hygiëne.Meer
Minder weergeven