Gratis annuleren tot 15-08-22
PricelineUS$ 138
Hotels.comUS$ 117
TravelocityUS$ 117
Beoordeeld op 14 mei 2022 via mobiele applicatie

Weekendje weg, weg hebben Schoorl gekozen, een Fletcher Hotel. Een rustig hotel, de kamer is ruim, en we zitten aan de Noordzijde, dus lekker koel. De badkamer daarentegen valt tegen, klein, de douche met een douche gordijn, niet meer van deze tijd.
Ontbijt is prima, personeel aardig, en de zon maakte het compleet.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 24 maart 2022 via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel en wat een mooie ligging !
Gezellig even met een vriendin eropuit om wat bij te kletsen in een andere omgeving .
We hadden een prima kamer met balkon, verder alles erop-en-eran.
Heerlijk gedineerd in het mooie restaurant. Personeel is heel vriendelijk.
Het enige minpuntje was de verwarming. Die werd centraal geregeld en was veel te warm. We hebben met de balkondeur wijd open geslapen (eind november!) … en nog lagen we te puffen. Dit de volgende dag aan de receptie meegedeeld die zei ons dat sommige gasten juist klaagden dat het te koud was…..

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 24 januari 2022

Zeer druk hotel , weinig plaats op de drukke parking, vriendelijke en vlotte bediening. De kaart is beperkt en de gerechten zijn boven het gemiddelde. De kamers zijn ook iets verouderd en simpel, jammer van de rokers op de terrassen

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 13 november 2021

Het hotel ligt om de hoek van het Buitencentrum waar alle wandelroutes starten. En op loopafstand van het dorpscentrum. Ideaal. Het hotel is prima in orde. Ruime, schone kamers. Onze kamer rook alleen een beetje muf als dat er al maanden niet gelucht was. En een kleine update her en der zou geen kwaad kunnen maar dat waren ze al een etage lager aan het doen dus misschien komt deze kamer later aan de beurt.
Vriendelijk personeel, prima ontbijt. We merkte weinig van de verbouwing is een etage onder ons gaande was dus dat was prettig.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 11 oktober 2021 via mobiele applicatie

Het hotel is niks op aan te merken. Kamers ok, eten en drinken ok.

Alleen hoe men met de QR code in het restaurant omgaat is ronduit belachelijk.
Men beschikt niet over een scanner, omreden dat het personeel geen scan-app op hun telefoon wil.
Dus de QR code wordt door de balie medewerker alleen bekeken en accoord verklaard. Dit werkt fraude in de hand.

Op mijn suggestie om dan een goedkope smartphone aan te schaffen voor algemeen gebruik, werd ik schaapachtig aangekeken en er werd verder niet op in gegaan.
Het hotel was volgens hun zeggen al gecontroleerd en alles was goed bevonden.

Ik voelde me niet prettig, temeer daar ik eenmaal het restaurant kon betreden zonder dat er zelfs maar om een QR gevraagd werd.

Jammer.

Datum van verblijf: september 2021