Hoogtepunten uit beoordelingen
Super, goed te doen met de corona regels.

Blokarten op het strand, een super leuke ervaring. En met een aantal tips kan iedereen zo wegzeilen ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
745mirjamm
Expeditie Robinson

Toplocatie met vriendelijk personeel. De bijbestelde frites viel qua smaak en hoeveelheid enigszins ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
Werkweekosb2020
Lees alle 38 beoordelingen

Beoordeeld op 10 augustus 2020

Wij waren een weekend bij Laguna beach met 3 kids van 10, 8 en 3. We dachten dat het strand echt achter de camping zou zijn. Dit was echter nog een flinke wandeling die mijn dochter van 3 niet kon maken. We hadden geen buggy mee, dus moesten we elke keer met de auto, parkeerkosten 6 euro per keer...
De activiteiten vielen tegen, in het weekend was er geen mountainbike clinic of dat was er überhaupt niet echt, je kon wel fietsen huren.
De tent was prima, goede bedjes.
1 kookpit. Bij de tent koken is behelpen.
Geen schaduw bij de tent. Het was denk ik het warmste weekend van de zomervakantie. Geen parasol of iets dergelijks, we werden naar de supermarkt verwezen.
Drinken was op bij de foodtruck. Geen limonade of appelsap, of ijs.
Op het strand kan je gebruik maken van de sups en de strandstoelen, dat is fijn. Maar lekker blijven hangen en eten of het strand is er niet bij, ze hebben geen horeca. Dan moet je naar een andere strandtent.
Puntje bij paaltje; we voelden ons er lichtelijk ingeluisd door de mooie website, maar de kids hebben genoten.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 2 augustus 2020

Vandaag een losse les golfsurfen geboekt voor zoon en zijn vriendje (beiden 13 jr). De groep van 17 deelnemers (!) kreeg twee instructeurs die alleen het broodnodige deden. Een instructeur heeft alleen maar wat voor zich uit zijn staren in het water terwijl er duidelijk veel werk aan de winkel was. Het geheel kwam behoorlijk ongeinspireerd over.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 28 juli 2020

Lang weekend in een Bell tent doorgebracht met 3 kindjes en 2 volwassenen. De tent was van alle gemakken voorzien en zag er top uit! Douche/(af)was ruimtes ook dik in orde. Er hadden wel wat meer speeltoestellen voor de kinderen geplaatst kunnen worden, maar gezien het feit dat dit een pop-up camping is begrijp ik het wel.

Het grootste pluspunt van deze vakantie was natuurlijk de lagune en het strand zelf. Schitterend stukje Nederland en geweldige activiteiten die je onbeperkt kon doen, vooral het suppen en bodyboarden was een groot succes!

Klein minpuntje was dat er geen eten verkrijgbaar was in het paviljoen (terwijl dit wel stond aangegeven op de website), maar gelukkig was het wel mogelijk om wat te laten bezorgen van de naastgelegen strandtent.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020

Wij hadden een arrangement geboekt bij Laguna Beach , Family Camp and Surf. Samen met de jongens van Schoorl een fantastische ervaring gehad, voor ons, gezin van vijf, een eye-opener en enthousiast geworden hoe gaaf een actieve vakantie kan zijn. Instructeurs waren erg vriendelijk, meedenkend en hun enthousiasme was onvermoeibaar!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 7 juli 2020 via mobiele applicatie

Wat een feest met de hele groep 8, zowel op het strand als in de zee een prachtige groepservaring. Leuke activiteiten en ontspannen begeleiding, top!

Datum van activiteit: juni 2020