Beoordeeld op 31 oktober 2017

Het hotel doet een beetje Amerikaans aan. Gesitueerd rond een binnenplaats. Het hotel is ook echt iets voor bikers (motor). Het motormuseum ligt er naast. De kamer is prima. De ontbijt/eetzaal/lounge is nogal sober. Toen wij er waren was de WiFi op de kamer slecht. In het restaurant wel ok. Doorgegeven aan de dames van de receptie die er werk van zouden maken. Dus wellicht is het nu wel goed.

Kamertip: Vraag naar een kamer die van de weg af ligt (dan geen verkeersgeluiden).
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Een nacht geslapen met 2 personen voor 72euro incl. een bijzonder uitgebreid ontbijt. Kamer schoon en modern ingericht. Uiterst vriendelijk en service gericht personeel. Voor die prijs...dit is echt veel waar voor je geld.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Aan de rand van Raalte. Tien minuten lopen naar het gezellige centrum. Opgezet als hotel voor motorrijders (met garageboxen langs de binnenplaats). Gelegen pal naast een motoren-museum. Comfortabele kamers. Restaurant voor ontbijt, lunch en diner. Zelfs een pool-tafel. Zeer vriendelijk en attent personeel. Uitstekend startpunt om de mooie omgeving per fiets te verkennen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 juli 2017

We zochten een leuk hotel voor een verblijf in deze omgeving. Hierbij kwamen we uit bij het WestCord hotel Salland in Raalte. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Mooie ruime kamer, welke eigentijds was. De kamer bevatte een ruime douche, kraan goed op temperatuur al had er wel iets meer kracht achter mogen zitten. Heerlijke zachte handdoeken. Bedden waren stevig, maar fijn. Mogelijkheid om koffie en thee op kamer klaar te maken. Kamer misschien ietwat donker door het kleine raam, maar niet hinderlijk.

Ontbijt 's ochtends prima. Misschien niet heel uitgebreid, maar er was voldoende. Ontbijt weekends tot 11.00 u, dus daarna nog heerlijk even buiten een kopje koffie kunnen drinken.

Kortom, een leuk hotel in deze omgeving, netjes en zeker een aanrader om nog eens te verblijven.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 juni 2017 via mobiele applicatie

Met veertien man wandelen in de omgeving. Het hotel was aangenaam. Redelijk stevige bedden maar dat vonden we wel lekker. Ruime kamers met mooie badkamer. De eenpersoonskamers waren veel minder van kwaliteit en duurder. Gelukkig was het hotel ook zo flexibel om onze vrienden die alleen een kamer wilden om te boeken naar een 2-persoonskamer maar een beetje vreemd was het wel. We hebben er ook 2 avonden gedineerd, een arrangement. Dat was ook prima. Vegetarische opties zijn er niet bij, dan, dat was jammer. Lekker ontbijt. We hebben er een leuk weekend gehad!

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden