“Genieten!”
Beoordeling van Effe Anders

Effe Anders
Geclassificeerd als nr. 2 van 88 Restaurants in Purmerend
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond voor het eerst in jaren weer eens gegeten bij Effe Anders. En het heeft nog steeds niet aan charme, kwaliteit en gezelligheid ingeboet. Heerlijk gegeten, goede wijn, vriendelijk personeel en een heel gezellige sfeer. Ik geef ze een 10!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier wezen eten met moederdag, en het was er heerlijk! We waren met z'n vieren en elk gerecht zag er goed uit en smaakte heerlijk! Met zorg uitgekozen ingredienten en dat proefde je. Vriendelijke service ook al werd het een beetje druk, wij komen zeker terug.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant oogt niet zeer speciaal, de wijnkaart hier is wel heel speciaal, voorzien van grote diversiteit! Grote klasse. De witte bourgonge die wij dronken uit 2011 was een pareltje! Prijs kwaliteit prima.
Eten, uiteraard met asperges in deze tijd van het jaar, was heel goed.
Aanrader!

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. De naam zegt het al het weer is effe wat anders. Alle gerechten waren super lekker en bediening top.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons favoriet restaurant waar we al vele keren hebben gegeten. Nu ook weer met goede vrienden die dit restaurant niet eerder hadden bezocht. Het was een heerlijke avond met verse vis een een mooie Chablis. Top dank jullie wel

Reizigers die Effe Anders bekeken, bekeken ook

Purmerend, Noord-Holland

In Effe Anders geweest? Deel je ervaringen!