“Anders dan we hadden verwacht”
Beoordeling van BRASA bar & kitchen

BRASA bar & kitchen
Geclassificeerd als nr. 3 van 5 Dessert in Purmerend
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Veel gehoord van mensen die hier hadden gegeten en goed te spreken waren.
We moesten even schakelen want we dachten dat het wat meer restaurant was ipv brasserie. Maar het eten was echt niet verkeerd. Zalm en rendang gegeten en was beide prima en lekker.
Personeel was ok. Hadden Cava besteld en deze was in eerste instantie zonder bubbels maar kregen nieuwe en van huis! Erg coulant.

Datum van bezoek: september 2019

7 september 2019 beoordeeld

Je komt binnen en bent meteen in de stemming voor een heerlijk diner. Vriendelijke ontvangst en mooie ruimte. Dan de kaart, simpele gerechten, redelijke prijzen, daar kan niks mis gaan. Maar toch... Laten we beginnen met het broodje met tomaat kaas en olijf, zo uit de fabriek, in de oven en op je bord, geserveerd met een soort kerrie bbq saus. 6,50 euro. Bah. Hoe moeilijk is het om een huisgemaakt broodje ( of van de lokale bakker) te serveren met echte gezouten boter, goede olijf olie en wat zout en peper. De soep is lekker dat maakt weer wat goed. Ok het vervolg, je kunt kiezen tussen fabrieksfrieten recht of gekruld, gemiste kans. Met natuurlijk mayonaise uit een emmer. Vlees is goed klaargemaakt. Koolsla ronduit smakeloos en vet ( niet geproefd?). Satesaus van Wicco? Dessert zijn we niet meer aan begonnen. Dat hebben we aan de overkant bij de ijsboer gehaald. Let op, wanneer bediening met verkleinwoorden praat, wil u er wat uitjes bij, dan kost het geld en wordt je gerecht ineens euro’s duurder.
Kortom de prachtige locatie en vriendelijke bediening kan het gebrek aan kwalitatief eten niet compenseren. Voor deze prijs verwacht je vers bereid eten.

Datum van bezoek: september 2019
30 juli 2019 beoordeeld

Mooie entourage, vriendelijk personeel, goede sfeer. Ik heb hier al een keer eerder gegeten, maar dan met een lunch. Dat was een zeer goede ervaring. Echter, geen tweede keer voor een diner. Ik had sateh besteld en het vlees was enorm zout. Ik heb het eerst nog voor mij gehouden, omdat ik dacht dat het aan mijn eigen smaak lag. Toen ik mijn tafelgenoten of zij dit ook vonden, werd dit beaamd. De atjar is smakeloos, evenals de kroepoek. De patat was OK, weinig satehsaus. De serveerster vroeg of zij nog iets voor ons kon betekenen, maar ik had geen zin om te moeten wachten op of een nieuw gerecht of een geheel nieuwe sateh. Ik heb de gedeeltes die zout waren er maar af gesneden. Dit is, zeker voor het bedrag dat wordt gerekend, onacceptabel. Tip, laat in het vervolg het satehvlees niet te lang in de marinade staan.

30 juli 2019 beoordeeld

Dit is de place to be om heerlijk op het terras te zitten of om een hapje te gaan eten. Ook de lunch is erg goed. Wat ik zeker aanraad is de high wine, het personeel vertelt enthousiast over de wijnen en je krijgt heerlijke hapjes. Wat niet geheel onbelangrijk is, is dat de glazen ook goed gevuld worden. Ze hebben ook wel eens avonden iets georganiseerd zoals een speciaal thema, erg leuk om eens naar toe te gaan. Vergeet niet te reserveren want het is er vaak druk, wel altijd gezellig druk!

8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk geluncht op een drukke zaterdagmiddag. Hele fijne bediening en het eten smaakte heerlijk. Echt een aanrader!

Reizigers die BRASA bar & kitchen bekeken, bekeken ook

Purmerend, Noord-Holland

In BRASA bar & kitchen geweest? Deel je ervaringen!