“Lemon Leaf is helemaal geweldig!”
Beoordeling van Lemon Leaf Thais Restaurant

Lemon Leaf Thais Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 79 Restaurants in Purmerend
Keukens: Thais
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: De kennis, ervaring en visie van de van origine Thaise chef-kok en tevens eigenaresse van LemonLeaf Oil is de"Thaise keuken van het verleden" de"Thaise keuken van vandaag", en haar visie op de"Thaise keuken van morgen" maakt de keuken bij LemonLeaf zo verfijnd en smaakvol. De creativiteit van een chef-kok die zich openbaart en toe spitst op de verfijning van smaken van de gerechten "zonder" toevoeging van smaakversterkers, dus puur natuur. Het "Thai Select certificaat" waarmee de keuken van LemonLeaf is onderscheiden en tevens aangesloten bij de "T.R.A." onderstrepen de authenticiteit van de keuken. Daarbij wordt er in de keuken van LemonLeaf ten aller tijde in alle gerechten met verse en kwalitatieve veelal Thaise producten gewerkt en altijd à la minute vers bereid, zoals het in een Thaise keuken gebruikelijk moet zijn. De typisch Thaise sfeer in het restaurant brengt rust en ontspanning. Een perfecte ambiance om te genieten van overheerlijke gerechten maken een etentje bij LemonLeaf tot een ware beleving. Het restaurant bevindt zich in het centrum van Purmerend om de hoek van de Koemarkt, dus ruime parkeergelegenheid aanwezig. Tevens op loopafstand van Theater De Purmaryn en de P3 Theater "De verbeelding".
1 augustus 2015 beoordeeld

De smaak van dit eten is gelijk, zo niet beter, als het eten dat je misschien ooit in Thailand's top-restaurants geproefd hebt. Je smaakpapillen krijgen het druk! Jan en Oil doen het geweldig!! Misschien kan er nog een rechaud bij opdat het eten niet te snel afkoelt. De zaak ziet er hygiënisch en strak Thais uit. Uitbreiden, Jan!, te vaak moet je bezoekers teleurstellen!

Jan v, Eigenaar van Lemon Leaf Thais Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2015

Beste Gast,
Allereerst dank dat u de moeite heeft genomen te reageren naar ons. Reacties van onze gasten helpen ons om onszelf steeds te verbeteren. Wij hebben na intensief zoeken uiteindelijk rechauds gevonden welke voldoen aan onze eisen en dat betekend niet alleen gerechten warm te houden maar welke ook nog praktisch zijn in gebruik, en gezien mogen worden op de tafel. Geeft u voortaan gerust aan dat u gebruik wenst te maken van een rechaud omdat wij bij navraag niet iedere gast/tafel hier gebruik van wil of wenst te maken maar wij onze service voor iedere gast tot tevredenheid willen verzorgen.
Team LemonLeaf.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Lemon Leaf Thais Restaurant
Bekijk de nieuwste beoordelingen

30 juli 2015 beoordeeld

Prima restaurant! Heerlijk eten, alles lekker vers, goede bediening. Alles ziet er keurig uit en er is keus genoeg.

24 juli 2015 beoordeeld

Een geweldig restaurant! Sfeervol en knus.
Het eten is echt Thais! Voortreffelijke smaak, vriendelijke bediening en prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Een aanrader voor een ieder die van de oosterse keuken houdt! Voor wie het nog nooit heeft geprobeerd....doen!

9 juli 2015 beoordeeld

hier moet je eens gaan eten, geweldig
prima service en uitstekend eten enne.....redelijk geprijst
veel variaties in menukeuzes

parkeergelegenheid vlakbij

26 juni 2015 beoordeeld

Dit is een aan te bevelen Thai restaurant, gezellig ingericht, aardige bediening en met uitstekend eten!

Reizigers die Lemon Leaf Thais Restaurant bekeken, bekeken ook

Purmerend, Noord-Holland

In Lemon Leaf Thais Restaurant geweest? Deel je ervaringen!