“Prachtige omgeving en uitstekende faciliteiten”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 6 bijdrager
444 beoordelingen
78 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 161 nuttige stemmen
“Prachtige omgeving en uitstekende faciliteiten”
Beoordeeld op 16 juli 2014 voor een verblijf in Juli, 2014

Huis de Beukelaer ligt in een prachtige omgeving (Oldeberkoop) en is voorzien van uitstekende faciliteiten. Dit gedeelte van Friesland is heel bosrijk en we hebben lange wandelingen gemaakt in de directe omgeving.

De woning is groot en was ruim genoeg voor ons gezelschap van 7 mensen en 2 honden.

Zeker aanbevelenswaardig.

Reisgroep: Uitgebreide familie
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren