Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Eerste keer all inclusive in Griekenland. Het resort is best wel groot, maar goed onderhouden. Goed gevuld maar niet druk, in het voorseizoen. Eten was goed, maar na een paar dagen gaat het sowieso vervelen, dat ligt niet aan het resort. Personeel is vriendelijk, kamer was ruim en werd goed schoongemaakt. Niet in de buurt van het strand, maar wel van de stad. Aanrader om een scooter te huren, daarmee kom je overal en is goedkoop! Leuke manier om het eiland mee te verkennen en naar mooie stranden te rijden.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 mei 2018

Goedkoop resort, dus had mijn twijfels.maar alle lof over het resort.prima kamers en goede schoonmaak.de zwembaden zijn heerlijk en kinderen vermaken zich hiergoed.eten ook prima in orde.personeel werken heel hard en zijn heel vriendelijk.zeker een aanrader om naar toe te gaan

Verbleef: mei 2018
Beoordeeld op 12 mei 2018

Hele fijne vakantie gehad met de kinderen (9,11 en 13 jaar). In vergelijking met Turkije is het allemaal wat minder luxe, maar het park ligt op een prachtige plek, is ingesteld op Nederlanders. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het park ligt verspreid over een stuk berg, je loopt over de openbare weg van het ene gedeelte naar het andere. Dit geeft een "dorpsgevoel" en hebben wij al heel prettig ervaren (wel wat lopen, maar dat kan geen kwaad na te hebben genoten van het uitgebreide buffet. Bij het zwembad zat ook een bar waar ze tosti's, cake en drankjes serveren. De afwerking en de voorzieningen zijn soms op z'n Grieks, maar dat heeft wat ons betreft ook charme.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 25 oktober 2017

Eerste keer Griekenland / Kos. op 30 minuten van het vliegveld. Schitterende plaats 5 taxi minuten (€9) van stad Kos. Enige die zeurde op een fooi was de Corendon hostes. Nog minpunt. Naar ons idee overboekt / sluit Corendon andere (niet all inclusive) hotels en plaatst de gasten in dit hotel in de beste kamers met als compensatie de All inclusieve. Hierdoor hadden wij en vele anderen niet de gewenste kamers. Van hotel geweldige gastheren en vrouwen die dit dan toch erg snel weer probeerden op te lossen. Ze geven je het gevoel dat je erg welkom bent ook al is het einde van seizoen. Eten prima en veel wat je na 7 dagen wel wat gevarieerder wil. De kinderen vonden het geweldig al vinden wij het wel erg ruim en onoverzichtelijk als ze zelf op ontdekking gaan.

Kamertip: Met kids kun je kiezen uit centraal veel kleinen kids bij elkaar of verder van de receptie bij het waterpark.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 15 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel. Netjes verzorgde all-in. Sommige bovenliggende kamers helaas erg geluidsgevoelig. Je hoort hierbij het gekraak van het lopen op de bovenste verdieping. Fitness zou niet vermeld moeten worden. Staat een kapot kracht apparaat en fiets en loopband.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner