“Fantastische service in deze Taverna”
Beoordeling van Taverna Romeo

Taverna Romeo
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Psalidi
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

Gezellige taverna in Psalidi, ter hoogte van het Grecotel, met een zeer lekkere keuken waar alles vers wordt bereid. Ook voor een drankje ben je bij Romeo zeer welkom. Een fantastische bediening door Romeo waar niets teveel voor is. Ik hoop er snel terug te kunnen gaan.

Datum van bezoek: juli 2021

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier in de watten gelegd.
Heerlijke kleine hapjes gegeten in de middaguren.

Vers gemaakt en absoluut aanrader.

Datum van bezoek: mei 2021
4 weken geleden beoordeeld

Altijd heel verse maaltijden
De beste service en altijd vriendelijk
Ook voor een drankje ben je zeer welkom
Een aanrader

Datum van bezoek: juni 2021
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten! Zijn hier nu 2 keer geweest, maar zullen vaker terugkomen. De staff is ook heel gastvrij.

Datum van bezoek: juni 2021
15 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename lunch gehad! Ik had deze taverna gevonden op Tripadvisor, blijkt dat deze maar op 300 meter van ons hotel TUI BLUE Oceanis beach lag, dus we waren wel benieuwd. Het ligt een beetje in the middle of nowhere, de klanten komen echt alleen van de 2 all in hotels naast de deur. Het uitzicht van de taverna oogt zeer eenvoudig, maar de gastvrijheid doet je dit snel vergeten! Een zeer uitgebreide kaart, voor ieder wat wils. De prijzen zijn echt goedkoop voor wat je in de plaats krijgt. De keuken is eenvoudig, maar op en top Grieks en super vers! Wij namen de dokmakias en het lookbrood met tomaat en feta als starter, mega lekker. Als hoofdgerecht had ik de kip souvlaki en mijn man de special plate, ook zeer lekker en een ruime portie! Daarna namen we nog een Metaxa en een frappé met ijs. Ik denk dat de eigenaar blij was om in deze periode nog klanten te zien, we kregen zelfs op het einde extra Metaxa en nog een banenenlikeur van het huis. Wij komen zeker terug voor het lekkere eten en de SUPER VRIENDELIJKE EIGENAAR! Wij hebben rond de €40 betaald voor drankjes, starters, hoofdgerecht en dessert/degustief, geen geld want je kan terug naar het hotel rollen in plaats van te wandelen. Aanrader als je dus in de hotels naast de Taverna logeert!

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Taverna Romeo bekeken, bekeken ook

In Taverna Romeo geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.