28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen per toeval in dit hotel terecht omdat ons hotel nog niet hersteld was na de aardbeving. Wij zijn aangenaam verrast. Het is overal heel erg schoon en heel vriendelijk personeel. Ontbijt is prima. Leuk terras om te zitten.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
24 juli 2017 beoordeeld

We hadden een mooie vakantie in dit hotel tot de aardbeving van 21.07.2017.
Personeel was heel vriendelijk, voor de rest was alles gemiddeld (kamers, eten).
Na de aardbeving was het hotel zeer zwaar getroffen en onbewoonbaar.
Hier is een zeer grondige renovatie nodig, ik denk zelfs volledig heropbouwen.

Kamertip: Wees zeker dat er een grondige renovatie/heropbouw is gebeurd na de aardbeving van 21.07.2017. Anders te mijden.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verblijven een week in dit hotel en hebben het hier best goed. In het begin was het een kleine tegenvaller omdat de bedden ontzettend hard zijn en de kamers wat verouderd maar na het krijgen van een dekmatras op de bedden was dit snel opgelost. De kamers zijn exact zo als op de foto's alleen het strand wat aan de overkant van de weg zit moeten wij nog ontdekken... het is een kiezelstrand wat maar liefst 1.5m is vanaf de straat tot de zee. Voor aan het strand te willen gaan liggen moet je aan de andere kant van Kos-stad zijn. Daar heb je voorbij de haven een kleine kustlijn met allemaal tentjes met ligbedden.
Het eten in het hotel is erg simpel en niet heel uitgebreid. Wij gaan dan ook iedere avond gewoon in de stad eten, daar kan je al voor €25 met z'n 2e eten!
Verder raden wij aan een grote quad te huren bij Escape Rentals, daar is de prijs goed en krijg je een 425cc quad waarmee je in een dag samen het hele eiland kunt verkennen.
Daarbij moet je trouwens niet te veel verwachten van de Embros Therme!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
25 september 2016 beoordeeld

voortreffelijk hotel. ruime kamer die zeer goed onderhouden was.
zeer vriendelijk personeel (overal aan de bar, de receptie en vooral in het restaurant).
er is een ruime hof en een zeer goed zwemdok.
de barbecue is ook een aanrader.
het hotel is aan te raden alhoewel een beetje verouderd.

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
12 augustus 2016 beoordeeld

Zalige vakantie gehad. Vriendelijk personeel, ruime en propere badkamer en degelijk ontbijt. Avondeten kan ik niet beoordelen want wij gingen 's avonds meestal op zoek naar een gezellig restaurantje (en daar zijn er veel van!). Zwembad is eerder aan de kleine kant maar ik ging meestal om 8u 's ochtends al een paar baantjes zwemmen en dan had ik het helemaal voor me alleen :) Voor wie een hele dag aan het zwembad wilt liggen, is het misschien nét te klein. Het strandje tegenover het hotel is maar ene zakdoek groot, maar daar houden wij juist van. Leuke strandbar met heerlijke middagsalade's. Zeker doen: fietsen huren in het centrum zodat je ook de andere plekjes aan zee kan verkennen en ook een dagje met de gocart het eiland rondtoeren.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner