Snaptravel
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 29 augustus 2020 via mobiele applicatie

Nadat onze vakantie geannuleerd was naar Ibiza, hier naar om geboekt. Na aankomst, werd ons niks vertelt en was de receptie weg onvriendelijk. De receptie was de hele vakantie onvriendelijk. Kamers zijn verouderd. Eten is heerlijk en het personeel bij de bars en restaurants zijn in tegenstelling tot het personeel van de receptie heel aardig en bereid om alles voor je te regelen. Entertainment team doet heel erg zijn best en is ook erg leuk. Het zwembad is groot en zijn genoeg bedjes. Het personeel droeg mondkapjes en de bedjes stonden ruim uit elkaar. Het hotel heeft een goede ligging t.o.v Kos Stad. Fietsverhuur is op 1 minuut lopen van het hotel.

Wij hebben een goede vakantie gehad, maar de receptie is echt een minpunt. Kamers zijn verouderd, maar zijn te doen.

Beoordeeld op 18 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is ideaal voor ontspanning. Ruime kamers, airco, goed buffet, heerlijke zwembaden. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij, echt bijzonder. Naast het hotel is een scooter/autoverhuur, leuk voor een tour over het eiland.
Aanradertje!

Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Hele fijne vakantie gehad in Corona-tijden... we waren wat ongerust voor het vertrek, maar al meteen verscheen op de website vh hotel welke maatregelen er allemaal getroffen werden... TOP!
Er waren weinig gasten, de gasten die er waren genoten van van de goede zorgen van de staff, van de balie tot de bediening in het restaurant en de verzorging vd kamers, alles tip top geregeld!

Eri, Laura en het blonde meisje in het restaurant, de 2 dames (Nicole en ...) en de kok achter het buffet, allemaal super hard bedankt voor de service, de vriendelijkheid waarmee jullie je werk ter harte nemen!
Maria, dankjewel voor je bezorgdheid toen je een wondje aan mijn land zag en meteen verzorging aanbood!

In de stad merkten we ook dat iedereen zeer zeer blij was met de komst van de (weinige) toeristen!

Wij waren al voor de 6de keer ofzo in Kos, de eerste keer in Platanista. Al altijd genoten van een heerlijke vakantie op dit eiland!

Wij komen zeker terug naar Kos!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2020

Wat een fijne vakantie. Naast dat je heerlijk tot rust kan komen door precies te doen waar jij zin in hebt, actief of lekker niet actie, zit het resort ook vol met gezellige andere vakantiegangers. Vaak zie je al die andere wel, maar je komt niet in gesprek. Het animatieteam zorgt ervoor dat je ook in contact komt met de andere mensen op het resort, waardoor het een gezellige groep wordt. Terwijl je nog steeds je eigen vakantie kan doen. Echt een aanrader. Daarnaast is het personeel zo lief, dat je ze bijna niet wil achterlaten.

Beoordeeld op 11 augustus 2020

Waren voor de tweede maal in dit supergezellig hotel !! Supervriendelijk personeel die er het uiterste voor doen om het de gasten zo leuk mogelijk te maken!! Dikke pluim voor Maria,Thalia,Amalia,Spartak,Marko..... en alle anderen !!! Lekker eten en héél veel variatie! Leuke animatie overdag en s'avonds! Een aanrader zijn zeker de nieuwe deluxe kamers!!! Kortom , niet voor niets dat er zoveel terugkerende gasten zijn !!! Kijken al uit naar onze volgend verblijf bij het gezellige Platanista !!!!!

Kamertip: Deluxe kamers op verdieping.
Datum van verblijf: juli 2020