“op vakantie in kos terug naar het restaurant waar we 25 jaar geleden geweest waren”
Beoordeling van Nestoras

Nestoras
Geclassificeerd als nr. 4 van 10 Restaurants in Psalidi
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

prima restaurant met nederlandstalige bediening.
de lamskoteletten waren zeer goed.prijs kwaliteit prima
een echte aanrader

20 mei 2018 beoordeeld

Heel lekker gegeten en heel vriendelijke bediening zowel in het Nederlands als in het Grieks! Prijsklasse uitstekend en rechtover ons hotel Platanista gelegen.

13 oktober 2017 beoordeeld

We komen hier al jaren als we met onze fietsen een uitstap maken. Nederlandstalige patron en lekkere menus, vriendelijke bediening en vlak aan zee.

3 oktober 2017 beoordeeld

Op een mooie warme avond op het grasveld aan zee gegeten, goed eten en een nette bediening een een aardschok als toetje.
Een typische griekse taverna met betaalbare huiswijnen en een keus aan griekse gerechten.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met een zalig uitzicht op de zee, via het strand van hotel Platanista via enkele trapjes aan het water te bereiken ..

Reizigers die Nestoras bekeken, bekeken ook

In Nestoras geweest? Deel je ervaringen!