“Bezoek was onderdeel van een dag trip.”

Saona Cafe, Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 5 van 62 Restaurants in Bayahibe
Keukens: Vis en zeevruchten, Bar
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
10 juli 2018 beoordeeld

Bezoek nu na 7 jaar was nog net OK, laat het niet drukker en groter worden qua aantal toeristen per trip/dag.

11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bezoek aan Bayahibe , Saona Cafe zeker bezoeken . We hebben er een frisse pint ( Presidente Beer ) gedronken , netjes afgewerkt met een servieten . En vooral aan de bar met een schitterend zicht op de haven .

5 april 2017 beoordeeld

Goed eten, vooral de spare ribs zijn een echte aanrader, en zeer vriendelijk personeel. Ook heerlijke coctails.

15 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie, proffesioneel uitgerust maar helaas, de verhouding prijs kwaliteit, is ver te zoeken. Een klein glaasje huiswijn voor 6 € is zeker overprijst! Jammer!! Het personeel is "aanwezig" maar daar is dan ook alles mee gezegd.

31 mei 2013 beoordeeld

Deze restaurant heeft een goed gevarieerde menu en als je iets will aanpassen doen ze daar niet moeilijk over. de French Toast met vruchten....mmmmmm..... salades met kip.....gezond en heerlijk..... en dan heb je ook nog verschillende vis gerechten....mmmmm....mmmmm...mmmmm.. De Eigenaren Marie-Josee en Sebastian zijn geweldig met hun klanten. Het overige personeel Briande, Fransesca, Pauline zijn ook allemaal schitterend (and beautiful!) en zeer behulpzaam. De prijzen zijn redelijk en ik vind dat je waarde voor je geld krijgt. Ook de atmosfeer is goed. Lekker aan de bar of aan een tafeltje buiten, gezellige muziek, heerlijk om mee te maken waneer je op vakantie bent. Zeker een bezoekje of meerdere waard.

• Sfeer
SaonaCafe, Owner van Saona Cafe, Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2013

Het is altijd fascinerend om reviews te lezen van klanten van over de hele wereld en in verschillende talen. Bedankt voor dat! Wij hopen u binnenkort weer zien in Bayahibe in ons restaurant! Gelukkige tijden!

Reizigers die Saona Cafe, Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Bayahibe, La Altagracia Province

In Saona Cafe, Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!