“Saona crusoe and Nature complete”
Beoordeling van SeavisTours

SeavisTours
Geclassificeerd als nr. 7 van 38 Boottochten en watersporten in Bayahibe
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
Attractiegegevens
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
30 mei 2018 beoordeeld

Wij (gezin twee kinderen 12 en 10) hebben de saona crusoe Excursie gedaan en de Nature complete. Hele leuke ervaring, goede organisatie, enthousiaste gidsen. Het vervoer per speedboot is echt spectaculair. Lekker eten genoeg te drinken. Wij vonden de nature complete wat interessanter dan de saona crusoe omdat deze wat gevarieerder is. Maar als je van mooie strandjes houdt mag je de saona crusoe zeker niet missen

Alex4499, Manager van SeavisTours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Hallo Edwin. Bedankt voor je mooie review. Het is fijn om te horen dat jullie en jullie twee kinderen een leuke ervaring hebben gehad tijdens onze Saona tour en de Nature Complete. Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes. Marion.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen de tip van vrienden om de boottocht naar Saona bij Seavis te boeken. Beste tip die we konden krijgen! We raden wel aan om per mail te reserveren want via de website is bij ons niet helemaal goed gegaan.

We zijn op de Saona Crusoe VIP geweest en hadden Ingrid als gids. Hele prettige en relaxte vrouw die ons de mooie plekjes van het eiland heeft laten zien. Daarnaast ook erg lief voor de lokale bevolking en zwerfhondjes op het eiland.
Eten was heerlijk en het was prettig om met een kleine groep te gaan. Niet zo massaal als bij de TUI excursies!
We hebben echt een topdag gehad! Dankjewel!

Alex4499, Manager van SeavisTours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Bedankt voor jullie mooie review en complimenten voor onze gids Ingrid. Heel fijn om te horen dat jullie een topdag hebben gehad tijdens onze Saona Island excursion. Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes. Marion.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alex4499, Manager van SeavisTours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tanama riverday was super! Christine is een geweldig leuke en fijne gids. Onze kinderen hingen aan haar lippen! De natuur was prachtig, het kanoën, het slingeren aan het touw vonden wij helemaal geweldig. Sanoa prachtig water en eiland. Veel gezien tijdens het snorkelen en ook het het dorp vonden wij erg interessant. Er waren nog geen schildpadjes en de zeesterren kan je niet meer vast houden.

Alex4499, Manager van SeavisTours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

Hallo Marina. Bedankt voor dit mooie review en complimenten voor onze gids Kristien. Fijn om te horen dat jullie genoten hebben van onze toeren. Hopelijk zien we jullie een keer terug. Groetjes. Marion.

Bekijk meer beoordelingen
7 mei 2018 beoordeeld

We zijn erg tevreden over de excursies die we hebben gemaakt.
De Jungle Eco Tour en de Saona Cruise. We kunnen beide dagen aanbevelen

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Alex4499, Manager van SeavisTours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

Hallo Carla. Bedankt voor je review en aanbeveling.. Fijn om te horen dat jullie twee super leuke dagen hebben gehad tijdens de Jungle Eco en de Saona Isalnd Tour. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes. Marion.

Reizigers die SeavisTours bekeken, bekeken ook

Parque Nacional del Este, La Altagracia Province
Bayahibe, La Altagracia Province

In SeavisTours geweest? Deel je ervaringen!