“Top organisatie die fantastische excursies verzorgd!”
Beoordeling van SeavisTours

SeavisTours
Geclassificeerd als nr. 1 van 44 Tours in Bayahibe
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
Attractiegegevens
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
18 september 2017 beoordeeld

Mijn vriendin en ik hebben twee excursies gedaan met Seavis. De eerste was de Jungle Eco Tour. Dit was een geweldige ervaring. We waren maar met een kleine groep van 13 man, wat ten goede kwam van de sfeer in de groep! Rob vertelt vol enthousiasme over alles wat hij tegen komt tijdens deze tocht. Het kajakken op de grote rivier in de jungle is ook geweldig. De tweede excursie die wij hebben gedaan is de Saona Crusoe VIP excursie. In één woord fantastisch. Prachtige stranden zoals je alleen in films ziet. Daarnaast wordt je telkens vrij gelaten of je mee wil met bijvoorbeeld een tocht door het dorpje, of dat je lekker aan het strand wil blijven liggen. Doordat de drukke plekken worden vermeden, beleef je meer het eiland gevoel. De stop bij de zandbank met de zeesterren is prachtig en ook hier waren we de enige aanwezige groep! De begeleiding werd verzorgd door Ingrid en ook dit is een topper! Wij hebben diverse mensen in het hotel aangeraden om deze excursies te doen. Degene die dit gedaan hebben, zijn ook zeer tevreden! Al met al een top organisatie. Absoluut niet commercieel ingesteld en de klant staat echt op de eerste plek!

Alex4499, Manager van SeavisTours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2017

Jullie review waarderen we zeer, heel erg bedankt voor de complimenten van onze gidsen Rob en Ingrid en voor de aanbeveling aan andere hotel gasten. Het is fijn om te horen dat jullie genoten hebben van onze excursies en we hopen om jullie weer terug te zien in dit mooie land. Groetjes. Marion.

Schrijf een beoordeling

17 september 2017 beoordeeld

Ik heb de Saono VIP tour gedaan. Leuke verplaatsing met de speedboat, superlocatie bij de zeesterren (en veel cuba libre), lekkere bbq op het strand en een uniek bezoek aan het dorpje op het eiland. Het snorkelen maakte deze dag compleet. Dank aan gids Ingrid voor alle goede zorgen en deskundige uitleg!

Bedankt voor je mooie review en complimenten voor onze gids Ingrid. Fijn om te horen dat je een topdag hebt gehad tijdens onze excursie naar Saona Island. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes. Marion.

13 september 2017 beoordeeld

Snel en makkelijk te boeken via internet. Snelle reactie terug. Niets aanbetalen. Kleinschalige excursie en heel leuk personeel. Gewoon top geregeld. De volgende keer boeken we weer bij jullie!

Bedankt voor jullie review. We zijn blij om te horen dat jullie een super leuke excursie hebben gehad. Hopelijk tot de volgende keer. Groetjes. Marion.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben de Saona VIP tour gedaan op onze laatste dag op de Dominicaanse Republiek met Ingrid als gids. Wij hebben echt ontzettend genoten van begin tot eind! Niet alleen is het een heerlijke, gezellige en ongedwongen sfeer, ook wordt alles wat je maar wilt weten uitgelegd op een leuke manier en is er altijd ruimte voor vragen. Alle prachtige plekjes worden aangedaan en echt overal wordt iets interessants verteld. Deze mensen doen deze excursies echt met veel plezier en recht uit het hart! En dat merk je. Met deze excursie kom je op de de mooiste stranden van de Dominicaanse. Veel respect voor de natuur, de dieren en de bevolking staan hoog in het vaandel. Rijkelijk vloeiende rum en een heerlijke barbecue lunch zijn allemaal aanwezig. Er ontbreekt je deze dag werkelijk niets. Wij zouden wensen dat wij nog meer bij Seavis hadden geboekt! Nogmaals, alles was top!!

Ontzettend bedankt voor dit mooie review, het wordt zeker gewaardeerd! Fijn dat jullie zo genoten hebben van onze excursie naar Saona Island. Ook bedankt voor jullie complimenten voor onze gids Ingrid en hopelijk tot een volgende keer. Groetjes. Marion.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben zoveel spijt dat we tot de laatste dag gewacht hebben voor onze uitstap, anders hadden we er elke dag eentje gedaan met Seavis. Leuke gids (Ingrid), veel diversiteit, respect voor de natuur, coole speedboatrit en wat een prachtige stranden! Leuk om te snorkelen, en wat genoten wij van het dorpje! Dikke pluim voor het zeeschildpaddenproject! Bedankt Seavis!

Alex4499, Manager van SeavisTours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2017

Hallo Evelyne. Ach wat lief dat jullie zo enthausiast waren over onze excursie! Heel erg bedankt voor dit mooie review en complimenten. Hopelijk komen jullie een keer terug voor onze andere leuke excursies. Nogmaals bedankt. Groetjes. Marion.

Reizigers die SeavisTours bekeken, bekeken ook

Bayahibe, La Altagracia Province

In SeavisTours geweest? Deel je ervaringen!