“VIP Saona tour- incredable”
Beoordeling van SeavisTours

SeavisTours
Geclassificeerd als nr. 6 van 36 Boottochten en watersporten in Bayahibe
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
Attractiegegevens
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben zoveel spijt dat we tot de laatste dag gewacht hebben voor onze uitstap, anders hadden we er elke dag eentje gedaan met Seavis. Leuke gids (Ingrid), veel diversiteit, respect voor de natuur, coole speedboatrit en wat een prachtige stranden! Leuk om te snorkelen, en wat genoten wij van het dorpje! Dikke pluim voor het zeeschildpaddenproject! Bedankt Seavis!

Alex4499, Manager van SeavisTours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2017

Hallo Evelyne. Ach wat lief dat jullie zo enthausiast waren over onze excursie! Heel erg bedankt voor dit mooie review en complimenten. Hopelijk komen jullie een keer terug voor onze andere leuke excursies. Nogmaals bedankt. Groetjes. Marion.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn een dag op sleeptouw genomen door een zeer enthousiaste Ingrid. Zij heeft ons 1 vd hoogtepunten van onze vakantie bezorgt. Perfecte mix van informatief en genieten. Aanrader.

Seavis wordt gerunt door een Nederlandse familie/crew, tijdens orcaan Irma hebben ze ons opgenomen als zijnde familie. Waarvoor dank!

Bedankt voor jullie mooie review. We zijn blij dat jullie een super dag hebben gehad met onze gids Ingrid. Gelukkig hadden we geluk met Irma en viel het uiteindelijk mee! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes. Marion.

5 september 2017 beoordeeld

Seavis was een perfecte aanvulling op onze vakantie in de Dominicaanse Republiek. De gidsen zijn enthousiast en de inhoud van de tour was boven verwachtingen. Een aanrader dus

Hallo Arnie. Bedankt voor je reveiw. Fijn om te horen dat jullie genoten hebben van onze excursies. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes. Marion.

31 augustus 2017 beoordeeld

Wij hebben met Seavis zowel Saona Island als Jungle Eco Tour gedaan.
Beide waren een aanrader !!
Heel persoonlijk en hartelijk onthaal, met een zeer complete tour en uitleg.

Alex4499, Manager van SeavisTours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2017

Hallo Conny. Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat jullie genoten hebben tijdens onze Saona Island en de Jungle Eco tour. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes. Marion.

Bekijk meer beoordelingen
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldige excursie gehad. Saona Island, wat een geweldig mooi eiland. Wij waren extra vroeg op het eiland waardoor het nog heerlijk rustig was, hierdoor hebben we fantastische foto's kunnen maken, met niemand op de achtergrond (heel fijn). De stop bij het Piscina Pool heeft ook mooie foto's opgeleverd. De zeesterren moet je zelf zoeken maar wanneer dit lukt kun je ermee op de foto (onder water natuurlijk). Het is heel fijn dat je eigen taal wordt gesproken, hierdoor is alles duidelijk en ook vragen kun je in je eigen taal stellen. Er werd veel verteld en uitgelegd en met heel veel passie over de verschillende locaties verteld. Hierdoor merk je ook hoe persoonlijk deze excursie is. De staf woont er al een aantal jaar waardoor ze alle ins en outs kunnen vertellen. Ook werd er overal lang genoeg gestopt zodat iedereen kon zien en doen wat hij wilde. De extra stop om te snorkelen bij het koraal was een leuk extraatje. Christien (volgens mij), bedankt voor de leuke dag!
Groetjes Deb

Alex4499, Manager van SeavisTours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2017

Hallo Deborah. Bedankt voor dit mooie review en de complimenten voor onze gids Kristien. Het is fijn om te horen dat jullie genoten hebben van onze excursie naar Saona Island en fijn om te horen dat jullie het waarderen dat we vertellen over de cultuur en natuur van dit mooie land. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes. Marion.

Reizigers die SeavisTours bekeken, bekeken ook

Bayahibe, La Altagracia Province

In SeavisTours geweest? Deel je ervaringen!