Priceline
Haaksbergen, Nederland
Prachtig Resort, groot maar waanzinnig veel te bieden
5,0 van 5 bollen4 apr 2016 beoordeeld
Prachtig Resort, groot maar waanzinnig veel te bieden

Toelichting:Onze eerste indruk was groot maar je vind de mensen er niet terug. Het resort heeft veel te bieden op gebied van watersport.entertainment maar vooral een prachtig strand. Ruime keuze uit restaurants; voor iedereen is er wel wat soms vooraf wel even reserveren.Bediening is super. Aan cocktails geen gebrek keuze genoeg in diverse bars. Het strand is prachtig veel palmbomen uiteraard wit stand met voldoende ligbedden en handdoeken wissel wanneer je wilt. In principe hoef je het resort niet af maar om het Dominicaanse leven te ervaren en even te ontsnappen aan alleen luie dagen wel doen dus. Je zit aan de mooiste kant van het eiland ervaar de markt en het leven in Hiqüey, de suikerrietvelden en het plaatselijke schooltje aldaar. Vergeet vooral niet iets mee te nemen voor de kinderen. Dit geldt ook voor mocht je naar Isla Saona gaan dit uitstapje boek je gemakkelijk vooraf vanuit Nederland bij seavis. Deze locatie is een aanrader.
Datum van verblijf: maart 2016
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Tripadvisor
13.5 km van Viva Dominicus Beach by Wyndham
Roomservice
Meer hotels in La Romana bekijken
Beoordeeld op 31 maart 2016 via mobiele applicatie

Erg mooi en ook groot resort. Zoek je wat rust kun je uitwijken naar het gezellige barretje El Trago. Angelo de barman bij El Trago zorgt echt voor de gezellige sfeer daar! Hij danst en lacht en je ziet dat hij plezier heeft in zijn werk! Dit was voor ons een reden om toch bij El Trago te gaan zitten ondanks dat er bij de grote bar (bij la terazza) meer te doen is qua entertainment. Er wordt veel gedaan voor de gasten, zoals bijvoorbeeld live muziek. Erg leuk allemaal! Het eten is super, niets over aan te merken! Goed op smaak en wat warm moet zijn is warm en wat koud moet zijn is koud! Niets te klagen. Wel veel pasta maar ook meer dan voldoende andere keuze! Elk dag een ander thema in het buffet restaurant. Ene dag Aziatisch andere dag Mexicaans enz.. ook kun je 3 x per week dineren in een van de ala carte restaurants, wij hebben 25, la roca en de Mexicaan geprobeerd, ook dit was heel erg goed! Cocktails meer dan genoeg keus en ook erg lekker. Enige minpuntje vond ik wel dat (ik dronk tom collins) dat de cocktail vaak niet het zelfde bereid werd zodat er veel smaakverschil in zat. Maar goed je zit all inclusive dus als het echt niet smaakt haal je gewoon een nieuwe, maar met drank komt het meestal toch wel op :-)
De koffie bar is ook erg goed, versgemalen koffie en heerlijke cappuccino! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel alleen erg jammer dat men slecht engels spreekt.
Hadden excusie geboekt via het hotel naar Saona en snorkelen bij Katalina zodat er op konden stappen vanuit de pier bij het hotel. De gidsen zouden engels dan wel Duits kunnen spreken. De uitleg en bezienswaardigheden (standaard riedeltje) was inderdaad in het engels en Duits, maar zo gauw je een vraag stelde dan begrepen ze dit niet of nauwelijks. Dit vonden wij wel jammer. Hadden een excusie geboekt bij de reisorganisatie (hola tours) naar los haitises hier spreken de gidsen wel alle talen vloeiend.
wifi is erg slecht. Alleen wanneer er heel weinig mensen in de lobby zitten kun je fasoenlijk internetten, maar goed je bent op vakantie dus die telefoon kan ik wel missen. Schijnt dat in de lobby bij palace het internet sneller is. de schoonmaak kan wel wat beter, nu hoeft het voor ons echt niet te blinken, maar er wordt echt met de Franse slag schoongemaakt. Voor het kluisje op je kamer moet je 2 dollar per dag betalen, dit werd ons niet verteld bij het inchecken maar zagen dit pas na een dag dmv een sticker op de kluis. De wifi, de taalbarrière en de schoonmaak dat is het enige wat ons is tegengevallen, verder een schitterd hotel met goede faciliteiten en heerlijk eten, prachtig strand en dat is toch wel wat telt. Zou het zeker aanbevelen!

Datum van verblijf: maart 2016
VivaWyndhamDBeach, General Manager van Viva Dominicus Beach by Wyndham, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2016

Geachte klant,

We hebben echt waarderen uw beoordeling gepubliceerd op TripAdvisor.

We zijn dankbaar voor uw opmerkingen en vooral we zijn blij om te weten dat je een geweldige vakantie gehad in ons resort.

Wij verzoeken u om Viva Wyndham Dominicus Vergeet niet dat wij u graag terug op elk moment van harte welkom zal zijn.

Beoordeeld op 27 maart 2016 via mobiele applicatie

Dit all inclusive hotel is echt geweldig. Van het eten tot de hotelkamers en van de faciliteiten tot het personeel...het totaalplaatje klopt gewoon. Echt een heerlijke bestemming om een zorgeloze vakantie te houden.
Het bufetrestaurant heeft voor iedere maaltijd een zeer uitgebreide keuze, dus er zit altijd wel wat voor je bij. Daarnaast smaakt het ook allemaal zeer goed. Ook de a la carte restaurants (reserveren bij receptie) zijn top qua keuze en kwaliteit.
Qua kamer hadden we een eigen bungalow. Dit geeft echt een geweldige caribische sfeer. De kamer was wel iets gedateerd, maar alles was wel schoon, dus dat is het belangrijkste.
Het strand en de zwembaden zijn echt geweldig. Ook ruim voldoende ligbedden aanwezig.

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 14 maart 2016 via mobiele applicatie

als je niet graag tussen Vlamingen en Nederlanders zit.ben je hier aan het goede adres.mits je een superieure kamer boekt .zit je hier goed.wij hadden een standaard geboekt, wij zijn s'nachts aan gekomen in het hotel en hebben bij het aanzien van de kamer direct een upgrade betaald voor een andere kamer.het eten is er lekker , gevarieerd en verzorgd.de chefkok is italiaan .lekkere pasta gerechten .80% van de vakantiegangers zijn italiaan. Vriendelijke mensen .het strand is mooi.het is een heel groot resort.mooie tuinen .super vakantie gehad en zouden nog terug gaan.

Datum van verblijf: februari 2016
VivaWyndhamDBeach, General Manager van Viva Dominicus Beach by Wyndham, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2016

Geachte klant,

Het is echt bevredigend om uw positieve feedback te ontvangen en om te weten dat we uw verwachtingen voldaan tijdens uw verblijf in Viva Wyndham Dominicus

Wij zullen uw opmerkingen rekening houden, omdat ze ons zal helpen bij onze voortdurende toewijding aan onze diensten en faciliteiten te verbeteren.

Wij verzoeken u om ons resort en vergeet niet dat we u graag welkom terug zal zijn.

Beoordeeld op 17 februari 2016

Super die superieure kamers,lekker groot ,goeie bedden en mooi strand en goed onderhouden.Elke avond goede shows en animatie vooe elk wat wils.Coctailbar met vele verschillende coctails en lekkere hapjes de ganse dag door te verkrijgen.

Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde met vrienden
VivaWyndhamDBeach, General Manager van Viva Dominicus Beach by Wyndham, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2016

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het geven ons de mogelijkheid om u te dienen bij Viva Wyndham Dominicus. We zijn blij om te weten dat u de kans om te genieten van uw vakantie in ons resort had.

Het is een genot om te weten dat onze diensten en faciliteiten een ontmoeting met uw verwachtingen.

Nogmaals bedankt voor het aanbevelen van Viva Wyndham Dominicus

Beoordeeld op 19 januari 2016

Op de foto's zie ik veel stenen en muurtjes bij het strand. Is dit langs het hele strand van dit resort en kun je zonder waterschoenen de zee in?
Ook wil ik graag weten of de afstanden op het resort groot zijn, bijv. van je kamer naar het strand of restaurant.

Datum van verblijf: januari 2016
VivaWyndhamDBeach, General Manager van Viva Dominicus Beach by Wyndham, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2016

Geachte klant

gelieve ons te contacteren

Stuur uw vragen naar de afdeling Customer Care.
Email customercaredominicus@vivaresorts.com

We zullen blij zijn om te helpen

Met vriendelijke groet

algemeen directeur