“Top tent mooie tuin”

Geclassificeerd als nr. 3 van 68 Restaurants in Santanyi
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister gegeten in deze heerlijke tent. Toevallig reden we er voorbij! Echt goeie tapas! Quiba witte wijn is een aanrader! Koffie kan beter!

Datum van bezoek: juli 2018

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De tapas die we aten waren op traditionele manier bereid maar daarom niet minder lekker. Wel wordt bedt wat olie gebruikt dus ze komen wat copieus over. Wij namen 5 tapas voor 2 en zaten meer dan vol.

Het eten was zeker niet slecht maar ook niks bijzonder en de bediening was vlot.

Datum van bezoek: mei 2018
14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke restaurant maar door de drukte is de bediening niet op niveau. Ontzettend jammer! We aten hier op een doordeweekse dag. De tapas gerechten waren naar onze mening veel te zoutig bereid.

Datum van bezoek: juni 2017
1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant en goed eten.
Spreken meerdere talen. Spaans, Duits en Engels. Locatie is aan de rand van het stadje.

Datum van bezoek: mei 2017
4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was op zich lekker. De helft van onze bestelling was vergeten en niemand bracht ons op de hoogte. De bediening was ook niet vriendelijk. Bij het krijgen van de rekening werd ons 5 euro aangerekend voor bestek. Geen aanrader .

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Restaurant Es Moli de Santanyi bekeken, bekeken ook

Ses Salines, Mallorca

In Restaurant Es Moli de Santanyi geweest? Deel je ervaringen!