“Aan de haven, als je sfeervol uit eten wilt gaan”
Beoordeling van Restaurante Portofino

Restaurante Portofino
Geclassificeerd als nr. 5 van 70 Restaurants in Santanyi
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
15 april 2019 beoordeeld

Bediening zoals je van een sfeervol restaurant met enige alure verwacht. Uitstekende keuken, mooie gemengde paella ook voor 1 persoon. Mooi dagmenu, € 29,00.

Je wordt aan de deur ontvangen en uitgeleide gedaan.

Datum van bezoek: april 2019

4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede plek voor een wijntje, tapas en uitzicht op de haven. Locatie heeft chique uitstraling, goed vers eten. Dit is de eerste gelegenheid waarbij je wijn wordt geschonken door de obers bij het bestellen van een fles wijn, pluspunten! Bediening is meertalig, en er hangt een fijne sfeer

Datum van bezoek: oktober 2018
27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier regelmatig eten in de haven als we in Cala dor zijn. De zeebaars en de biefstuk zijn heerlijk. Ook de wortelsoep en mosselen in witte wijn zijn een aanrader. Als toetje de carrot cake en je bent verkocht! Heerlijk dineren met de haven als achtergrond.

Datum van bezoek: augustus 2017
31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supermooi aan de haven gelegen. Ik had champignons met scampi en knoflook: anders dan op de foto die hier al staat, de garnaaltjes waren heel klein en samen met de champignons smaakten ze nergens naar, ik denk niet dat beiden vers waren. Idem voor de penne arabiata, helemaal niet pikant, te lang gekookt, nauwelijks gekruid.. heel jammer!! Ze hadden per ongeluk 16 euro voor een fles wijn aangerekend, maar dat kan gebeuren.

Datum van bezoek: mei 2017
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en chille muziek! Toen het dekentje kwam waren we helemaal verkocht. En neem vooral de carrot cake.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Restaurante Portofino bekeken, bekeken ook

In Restaurante Portofino geweest? Deel je ervaringen!