“Koffie met gebak ”
Beoordeling van Restaurant Goli

Restaurant Goli
Geclassificeerd als nr. 13 van 70 Restaurants in Santanyi
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden koffie met gebak eten maar we konden het niet laten om ook nog een heerlijke salade rucola te bestellen! Heerlijk allemaal en een gastvrije bediening!!!

Datum van bezoek: oktober 2017

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilde een drankje doen. We gingen zitten en maar wachten wachten en wachten. Na enige tijd kregen we de kaart. Het was er erg warm. We zaten binnen een je zag dat ook de bediening het behoorlijk warm had. Zelf vond ik dit niet erg hygiënisch want ze zaten de hele tijd met hun handen het gezicht af te vegen vh zweet. Het tempo was ook zeer traag. Tip: airco aanschaffen en zo zal het tempo van de bediening ook wat hoger worden.

Datum van bezoek: augustus 2017
22 mei 2017 beoordeeld

Wellicht was ik niet Duits (allemaal Duits personeel) genoeg. Waren zij in het begin zeer vriendelijk, toen ik wilde afrekenen werd ik even op mijn plek gezet. In de volle zon besloten mijn moeder en ik het bij een drankje te houden. Het was zeer druk en warm (geen koele bries op de binnenpatio) en wilden weg. Mijn moeder, slecht ter been, liep alvast de schaduw in en ik liep naar de kassa om te betalen. Hier werd mij lacherig verteld dat wij terug moesten naar onze tafel om te betalen. Kans om iets uit te leggen, kreeg ik niet. Er werd druk op de kassa getikt en ik maar wachten. Na 5 min. werd mij lacherig verteld dat de rekening al die tijd op tafel klaar stond en of ik daar naar toe wilde lopen. Netjes deed ik het geld in het doosje en deze werd meteen van tafel gegrist en vielen dank, auf wiedersehen gezegd (wisselgeld kreeg ik dus ook niet). Bij het verlaten werd mij nog gezegd dat ik niet in een koffieshop zat. Ach, zo'n chique bedoeling was het ook niet. Over het eten kan ik niets zeggen maar ik ben blij dat ik het bij een drankje heb gehouden. Ik ben niet zo'n klager maar een hele nare, vernederende behandeling vond ik het wel!

Datum van bezoek: mei 2017
28 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie tuin. Vriendelijke bediening. En als belangrijkste heerlijke eten. Tapas schotel een vooraf dat al genoeg was geweest voor de maaltijd. De vis van de dag was ook heerlijk. Aanrader in typisch Spaans dorpje.

4 maart 2013 beoordeeld

Zeker een bezoek waard, in een gezellige woning in een verlaten straat. Vriendelijke bediening en een geweldig interieur. Hebben er alleen iets gedronken, maar de mensen die aan het ontbijt zaten hebben zeker geen klagen aan de keuze en de verzorgde en smakelijk uitziende keuze van het eten. Een topper!

Reizigers die Restaurant Goli bekeken, bekeken ook

Ses Salines, Mallorca

In Restaurant Goli geweest? Deel je ervaringen!