“Restaurant met beetje chique uitstraling”
Beoordeling van Cafe Fernando

Cafe Fernando
Geclassificeerd als nr. 18 van 65 Restaurants in Santanyi
Keukens: Sushi
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
28 september 2017 beoordeeld

Een goed uitziend restaurant, mooi ingericht en opgedekt, rustige correcte bediening. Menukaart goed overzichtelijk. Gerechten zien er top uit en zijn heerlijk klaargemaakt.
Het zachtgegaarde Iberico varkensvlees was heerlijk, ook de lamsbout is voortreffelijk.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij (4 volwassenen en 2 kinderen van 10 en 6 jaar) hebben hier lekker geluncht. Kwaliteit van het eten was goed en de service was ook prima.

15 juli 2017 beoordeeld

Eten was goed maar door de regen werden we nat , ook onder de parasol.
Adequate oplossing was niet voorhanden.Excuses werden niet aangeboden.
Personeel was meer bezig om kussens droog binnen te krijgen dan om te kijken hoe hun gasten het droog konden houden

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant uitgekozen vanwege de referenties en de locatie. Eerlijk gezegd voldeed het niet aan onze verwachtingen. Prima gegeten, maar daar bleef het dan ook bij. De kaart was in het Engels en Duits, de gerechten die we hadden gekozen hadden in mijn ogen een vleugje Duitse keuken als invloed.

3 juli 2017 beoordeeld

Op onze eerste aankomstdag liepen we hier langs en hebben hier ook meteen gegeten. Het restaurant straalt een prettige sfeer uit. (met op woensdag en zondag live muziek) Vriendelijke bediening die voornamelijk bestaat uit locals, maar die over het algemeen allemaal wel goed Engels spreken. We hebben hier meerdere malen gegeten tijdens onze vakantie, zowel voor lunch als diner. Er wordt gekookt met verse producten en het eten is hierdoor erg smaakvol. Zowel de salades, als voor- hoofd- en nagerechten waren elke keer heerlijk. Ook als je gluten- en koemelkvrij moet eten is dat geen probleem. Wel even duidelijk benoemen en herhalen, dat ook de minder goed Engels sprekenden het goed hebben verstaan.

Reizigers die Cafe Fernando bekeken, bekeken ook

In Cafe Fernando geweest? Deel je ervaringen!