Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 285 per nacht.

Gratis annuleren tot 26/07
  • Gratis ontbijt
Orbitz.com
Otel Bella(Sarigerme)
Orbitz.com
  • Gratis ontbijt
10 november 2016 beoordeeld

Zalig hotel met met mooie tuinen. Heel aangename en rustgevende sfeer.
Voldoende ruime kamer met grote bedden en zálig bedlinnen.
Het enige nadeel was dat we elke morgen wakker werden met 27 graden op de kamer... veel te warm. Ben dat herhaaldelijk aan de receptie gaan zeggen en men zou er iets aan doen doch later las ik ergens op tripadvisor dat die airco centraal werd afgezet 's nachts. Ben ook dat gaan zeggen bij de receptie en pas toen erkende men dit en bleek dus dat daar niets aan te doen was... (had men mij dus van in het begin moeten zeggen... had mij enkele trips naar de receptie kunnen uitsparen...). Feit blijft dat ik het niet vind kunnen dat je op vakantie in een 5-sterren hotel elke morgen in een kamer van 27 graden moet wakker worden... (vandaar 4/5).
Minibar op de kamer die (bijna) dagelijks wordt aangevuld (water, Coca cola, Fanta, Efes,...). IJsblokjesautomaat op de gang.
Mooie grote zwembaden (te koud voor sommigen maar voor ons heerlijk verfrissend).
Genoeg ligbedden bij het zwembad en ook aan het strand.
De zee is moeilijk begaanbaar door de vele kiezelstenen.
Entertainment is vriendelijk en zeker niet opdringerig.
Groot pluspunt is de koffiebar bij het zwembad waar ze allerlei lekkere koffies bereiden (ook ijskoffies) maar waar je ook onder andere lekkere cocktails (+ geïmporteerde dranken zoals campari, martini,...), ijsjes en gebakjes kan krijgen.
Als je 's middags niet in het hoofdrestaurant wil eten kan je ook buiten lunchen dicht bij het strand (lekker slaatje, pizza's, kip, hamburgers,,,): simpel maar lekker en verzorgd. Er is ook aan het zwembad een plaats voorzien om te lunchen maar blijkbaar in oktober niet open.
Buiten aan het strand staan frigo's waar je ook altijd water, coca cola, bier, sapjes,... uit kan nemen.
Heel kindvriendelijk hotel.
Er wordt rekening gehouden met mindervaliden met voorbehouden plaatsen aan het zwembad en het restaurant.
Diner in hoofdrestaurant in buffetvorm. Zeker voldoende keuze en lekker klaargemaakt. Ik kan me wel voorstellen dat het daar in het hoogseizoen onaangenaam druk wordt maar in oktober geen last van gehad. Wij hebben altijd buiten op het terras gegeten waar de indeling ervoor zorgde dat je nooit een "massa-gevoel" had.
Aangenaam om 's avonds te vertoeven in de BarStreet. Vaak optredens en gezellige sfeer.
Mooie spa met binnenzwembad, sauna, stoombad (flesjes water, handdoeken en kluisjes zijn voorzien).
Kortom: zalige rustvakantie maar jammer van de airco!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Guest Relations M, Genel Müdür van Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 november 2016

Dear Kaatje V,

Many thanks for choosing the Hilton Dalaman Sarıgerme Resort & Spa and thank you for sharing your valuable experiences with us. We are delighted to receive your positive scoring, as nothing can be more gratifying than the gentle appreciation coming from our guests. Your satisfaction and comfort are our first priority!
We would be delighted to have you back very soon to provide you with the most refined hospitality again.

With the kindest regards,

4 oktober 2016 beoordeeld

Perfect eten, heel proper hotel, goede bediening, zeer kindvriendelijk, heel leuke animatie zonder opdringerig te zijn. Zeer kwaliteitsvolle dranken.heel leuk accommodatie zoals glijbanen en kindergedeelte

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Guest Relations M, Genel Müdür van Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2016

Dear robbyv319,

Please do accept our warm thanks for choosing Hilton Dalaman Resort & Spa. On behalf of my team members, I would like to extend our gratitude for your kind appreciation on our services and standarts.

I look forward in hearing from you and looking forward to welcome you at our Hotel on your next visit.

With kindest regards,

22 september 2016 beoordeeld

Prima hotel ,service en kwaliteit staan hoog in het vaandel,jammer is het dat als je niet continue in het gejank en gekrijs van oververmoeide en doorgedraaide kinderen wil zitten je verplicht binnen moet eten en borrelen,dit zou eigenlijk andersom moeten zijn ,ook waren we verbaasd hoe onbeschoft de Turkse families zich gedroegen,zowel tegen de gasten als tegen het personeel,door het offerfeest was de verhouding wat uit balans

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Guest Relations M, Genel Müdür van Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2016

Dear durchdoghouse,

Thank you for sharing your kind comments regarding your stay with us at Hilton Dalaman Resort & Spa.

We have received your feedback with pleasure and we are glad to read about that you had a brillant stay while you were here.

We are looking forward to welcome you back very soon to provide you with the finest Turkish hospitality and wonderful surrounding of the Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa.

21 september 2016 beoordeeld

Pure luxe van de eerste tot de laatste dag! Het personeel doet echt alles om het je 200% naar je zin te maken. Prachtige rustige locatie, ruime comfortabele kamer, overheerlijke uitgebreide buffetten en à la carte restaurants (ook gözleme), mooie zwembaden en ruim strand (er waren steeds voldoende vrije ligbedden), romantische gazebo's, leuke glijbanen, joviaal animatieteam, spectaculaire avondshows en professionele live music, lekkere cocktails met superbediening (onze lege glazen werden onmiddellijk vervangen door nieuwe cocktails; deze worden gemaakt met echte merken van alcohol en frisdrank en smaken dus minstens even goed als thuis),... Ze kwamen aan het zwembad zelfs rond om je zonnebril te kuisen! Een dikke pluim voor het voltallige hotelpersoneel; wij komen zeker terug!

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner

Dear karogorpi,

17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend mooi hotel, prima aangelegde tuinen en uitblinker in service en luxe!
Mooie kamer met een prettig bed (deluxe kamer) bed wel erg veerkrachtig .
Mooie zwembaden helaas voor kinderen een wat koud kinderbad doordat dit afgeschermd is voor de zon en niet verwarmd is..Daarbij zijn zwemluiers kostenloos voorradig.
Genoeg ligbedden bij het zwembad en ook het strand helaas ook hier toch wel handdoeken zien liggen zonder dat gasten daadwerkelijk gebruik van het bedje namen.
Het strand is breed en uitgestrekt bedjes staan verder van de kustlijn af wat jammer is en het maakt dat je ver moet lopen voor je de zee bereikt. De zee is moeilijk begaanbaar door de vele kiezels en dat het gauw diep wordt. Dit is wel een minpunt. Ook de pier is kort en niet erg mooi.
Interessant is de dalaman rivier naast het hotel het biedt een mooi uitzicht vanuit de deluxe kamers aan de linkerzijde. Verder is een wandeling naast deze rivier niet te doen en brengt het ongedierte en muggen met zich mee.
Entertainment is vriendelijk en enthousiast wel wat eentonig en niet gericht op Nederlanders (ook al zijn vele van de kinderliedjes Nederlandstalig)
Pluspunt is de koffiebar bij het zwembad waar ze allerlei vormen van koffies bereiden waaronder ijskoffie en machiatto!
Lunch wordt bij 2 buitenrestaurants a la carte verzorgd wat voorkomt dat je geen chaos krijgt en heerlijk kunt genieten van je maaltijd deze zijn simpel zoals pizza hamburgers pasta en Turkse gerechten maar wel erg lekker!
Minibar wordt dalijks gevuld met fris,water en bier.
Hotelkamer wordt goed verzorgd en interieurverzorgers zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Sowieso is het personeel aardig (vooral naar kindjes)
Er wordt rekening gehouden met minder valide.
Diner in buffetvorm wat rommelig blijft, er is in de tuin en binnen veel ruimte om te dineren. Binnen is chaotisch en niet echt sfeervol daar en tegen is dit buiten zeker wel.
Mooie spa en goede massages.
Minpunt is de fotoservice bij het hotel.. je wordt in een gelokt voor een fotoshoot maar wil je deze foto's betaal je mega veel geld.

Voor kindjes is er een leuke attentie!

Verbleef: september 2016, reisde met familie
Guest Relations M, Genel Müdür van Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2016

Dear kim s,