Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa
Otel Sevgi(Sarigerme)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Han Boutique Hotel(Sarigerme)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Dolphin Apart & Hotel(Sarigerme)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Lady Rose Bouitque Pension(Sarigerme)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Ozlem'in Masali Stone House(Sarigerme)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 235 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Otel Bella(Sarigerme)
TripAdvisor
10 mei 2015 beoordeeld

Wij zijn net terug van dit hotel en ik kan dit hotel alleen maar aanbevelen.
Enorm vriendelijk personeel, perfecte hygiëne overal in het hotel, super lekker en gevarieerd eten, prachtig onderhouden en enorm groot resort. Perfect voor gezinnen, koppeltjes/huwelijksreizen of gewoon voor een relax vakantie. De all-in is ook werkelijk een PERFECTE all-in met champagne, alle bekende cocktails (perfect gemaakt met korte dranken van de bekende merken j&b, havana, absolut vodka,...). Het enige minpunt is dat er in de buurt niet veel te beleven valt buiten een klein winkel dorpje op 2km van het hotel, dit was voor ons geen enkel probleem want er zijn genoeg bars en uitgaansmogelijkheden in het hotel zelf. De kamers zijn ruim en goed geïsoleerd, mooie shows & het entertainment team is ook super en valt je ook niet lastig of dringt niet aan zoals in sommige goedkope hotels. Ook gratis wifi en fitness, spa zijn echt wel pluspunten! Wij zijn voor de 2de keer geweest en komen zeker opnieuw terug. Hilton Dalaman doe zo voort!

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie
9 februari 2015 beoordeeld

Dit was vooral voor onze kleine zoontje van 3 een waar paradijs. Heerlijke zwembaden voor de kinderen, speeltoestellen, een leuke kidsclub met allerlei activiteiten. En als ouders zijn wij ook niets tekort gekomen. De kamers zijn ruim, modern en netjes ingericht. Je komt hier echt niets te kort. We vonden het tot in de puntjes verzorgd. Ik kan dit iedereen aanbevelen.

• Verbleef: juni 2014, reisde met familie
18 oktober 2014 beoordeeld

Van 10 tot 17 oktober verbleven wij voor de derde keer in dit uitstekende en luxe hotel/resort en de faciliteiten zijn nog uitgebreider dan voorheen! Als je denkt dat het niet beter kan, hebben ze het toch voor elkaar gekregen ons te verrassen. Nog meer faciliteiten en zelfs de afdeling food & beverage is nog beter geworden. Prima prijs/kwaliteit verhouding en zeker voor herhaling vatbaar!

Verbleef: oktober 2014, reisde met familie
26 augustus 2014 beoordeeld

Ik versta eerlijk gezegd sommige beoordelingen niet want wij kwamen voor de tweede maal nr dit hotel en alles was wederom prima in orde.
Zowel in mei als (hoogseizoen) juli was het rustig en absoluut doenbaar qua bezetting aan het zwembad. Onze dochter heeft de tijd van haar leven gehad met alle faciliteiten die voor haar voorhanden waren.

Lekker gegeten, voldoende plaats, goede service, nette kamers en zeer goede faciliteiten. Meer dan voldoende eten en drinken. De shows zijn ok.
Globaal gezien zijn weer zeer tevreden en zal het moeilijk zijn om volgend jaar iets beters te vinden.

Bedankt aan Hilton voor deze geslaagde vakantie!! En wie weet tot volgend jaar...

Kamertip: Kamer met swim-up zijn zalig en groot (voor 3 personen). Kamers langs de welness zijn qua ligging rustiger.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
9 augustus 2014 beoordeeld

DELUXE SWIMUP KAMER POSITIEVE PUNTEN: Duim omhoog: - zwempampers ter beschikking voor een hygiënisch kinderbad - wegwerpbavetten ter beschikking in het restaurant - onbeperkt aantal handdoeken ah. zwembad/strand - er wordt aan voldoende aan baby's gedacht: babyvoedsel ( gekookte groenten, gekookt vlees & vis, yoghurt), sterilisator, blender, flesverwarmer, babybesteketc. - 's morgens geen handdoekenrush, zelfs overdag nog plaats te vinden aan het immens grote zwembad - goedwerkende airco - ruime kamers - voldoende ruimte aan het zwembad ( niet als sardientjes naast elkaar ) - overdekt, gekoeld kinderzwembadje met 3 kinderschuifafjes, grote zandbak incl. 2 waterslangen, want wat heeft een kind aan zand zonder water :-) - swim up kamer (op gelijkvloers) met groot terras afgesloten door houten poortje vh zwembad - zeer breed strand ( wel met redelijk donker zand ) met voldoende ligbedden, en aangelegd platform dat redelijk klein is (in vgl. met vb. Korumar, Kusadasi), - kingsize bed (=ZALIG) - weinig Belgen/Hollanders in hotel, vooral (rustige) Engelsmannen, Russen & Turken NEGATIEVE PUNTEN: - geen bar aan private gedeelte, wel ijskast waar drinken instaat - restaurantjes te betalen (15€ of 20€/pp, 7,5€/10€/pk, baby's gratis) - WiFi op kamer = betalen, - tapis plein op kamer (ik ben voorstander van tegels of parket) - in tegenstelling tot zéér ruime kamers is er een zéér kleine badkamer waar weinig ( lees: geen) plaats is, geen bad, enkel douche - speciale drankjes extra bijbetalen (vb. Frappuchino, iced coffee,... ) - aan swimup kamers is het zwembad 1.40 diep, hier is geen kinder/babybad voorzien - speciale hutjes aan het strand te betalen per dag: 40€ minihut 80€ mediumhut op achterste rij, 100€ mediumhut op voorste rij, 200€ maxihut - personeel ( uitgezonderd vd onthaalbalie ) spreekt slecht Engels, - geen cava of prosecco te verkrijgen, wij betaalden voor 2 glazen champagne 188TL ( = +\- 33€ ) !!! - te weinig personeel in bars/restaurants - wat niet inbegrepen is in de All-In is onbetaalbaar duur, vb. 1 uur massage 429TL (= +/- 150€) !!! (en dan had ik nog moeten afpingelen, eerst vroeg hij 220€!!!)

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts