“Prachtig hotel in een rustige omgeving”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa
Beoordeeld als nr. 1 van 10 hotels in Sarigerme
18 mei 2015 beoordeeld

Heerlijk genoten van ons verblijf in dit prachtig hotel. Wij verbleven in een swim-up room (4de verdieping) met trap naar zwembad. Aan het zwembad was het heel rustig vertoeven, vooral op het eilandje met ligzetels (hier heb je totaal geen last van lawaai van de spelende kinderen iets verder op het domein). Heel ruime en nette kamer, met een fantastisch bed, grote en nette badkamer, minibar, enz. Heel groot resort met goed onderhouden tuin. Overal vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is er gewoonweg perfect, keuze te over en alles heel lekker. Ook een pluspunt is de 'adults only' zone waar je heel rustig kan genieten van je lunch/diner. Ook kan je buiten rustig genieten op het grote terras van je ontbijt, lunch of diner. Leuk entertainment team, prachtige shows, heel vriendelijke mensen. Eén minpuntje misschien, op de 6de avond mocht mijn vrouw (samen met een aantal andere vrouwen) opeens het restaurant niet meer binnen wegens ongepast schoeisel (?!?!?). Tot op heden weten we nog altijd niet wat er mis was met hun schoenen. Na veel vijven en zessen mochten we dan toch binnen. Wij gaan zeker en vast nog terug naar dit hotel, en deze keer met gepast schoeisel ;-)

Bedankt aan het voltallige personeel voor deze aangename vakantie :-)
Tot de volgende keer !

Kamertip: Reis je zonder kinderen? Kies dan een kamer in vleugel 2, heel rustige omgeving
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

10 mei 2015 beoordeeld

Wij zijn net terug van dit hotel en ik kan dit hotel alleen maar aanbevelen.
Enorm vriendelijk personeel, perfecte hygiëne overal in het hotel, super lekker en gevarieerd eten, prachtig onderhouden en enorm groot resort. Perfect voor gezinnen, koppeltjes/huwelijksreizen of gewoon voor een relax vakantie. De all-in is ook werkelijk een PERFECTE all-in met champagne, alle bekende cocktails (perfect gemaakt met korte dranken van de bekende merken j&b, havana, absolut vodka,...). Het enige minpunt is dat er in de buurt niet veel te beleven valt buiten een klein winkel dorpje op 2km van het hotel, dit was voor ons geen enkel probleem want er zijn genoeg bars en uitgaansmogelijkheden in het hotel zelf. De kamers zijn ruim en goed geïsoleerd, mooie shows & het entertainment team is ook super en valt je ook niet lastig of dringt niet aan zoals in sommige goedkope hotels. Ook gratis wifi en fitness, spa zijn echt wel pluspunten! Wij zijn voor de 2de keer geweest en komen zeker opnieuw terug. Hilton Dalaman doe zo voort!

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
9 februari 2015 beoordeeld

Dit was vooral voor onze kleine zoontje van 3 een waar paradijs. Heerlijke zwembaden voor de kinderen, speeltoestellen, een leuke kidsclub met allerlei activiteiten. En als ouders zijn wij ook niets tekort gekomen. De kamers zijn ruim, modern en netjes ingericht. Je komt hier echt niets te kort. We vonden het tot in de puntjes verzorgd. Ik kan dit iedereen aanbevelen.

• Verbleef: Juni, 2014, reisde met familie
18 oktober 2014 beoordeeld

Van 10 tot 17 oktober verbleven wij voor de derde keer in dit uitstekende en luxe hotel/resort en de faciliteiten zijn nog uitgebreider dan voorheen! Als je denkt dat het niet beter kan, hebben ze het toch voor elkaar gekregen ons te verrassen. Nog meer faciliteiten en zelfs de afdeling food & beverage is nog beter geworden. Prima prijs/kwaliteit verhouding en zeker voor herhaling vatbaar!

Verbleef: Oktober, 2014, reisde met familie
26 augustus 2014 beoordeeld

Ik versta eerlijk gezegd sommige beoordelingen niet want wij kwamen voor de tweede maal nr dit hotel en alles was wederom prima in orde.
Zowel in mei als (hoogseizoen) juli was het rustig en absoluut doenbaar qua bezetting aan het zwembad. Onze dochter heeft de tijd van haar leven gehad met alle faciliteiten die voor haar voorhanden waren.

Lekker gegeten, voldoende plaats, goede service, nette kamers en zeer goede faciliteiten. Meer dan voldoende eten en drinken. De shows zijn ok.
Globaal gezien zijn weer zeer tevreden en zal het moeilijk zijn om volgend jaar iets beters te vinden.

Bedankt aan Hilton voor deze geslaagde vakantie!! En wie weet tot volgend jaar...

Kamertip: Kamer met swim-up zijn zalig en groot (voor 3 personen). Kamers langs de welness zijn qua ligging ru ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
9 augustus 2014 beoordeeld

DELUXE SWIMUP KAMER POSITIEVE PUNTEN: Duim omhoog: - zwempampers ter beschikking voor een hygiënisch kinderbad - wegwerpbavetten ter beschikking in het restaurant - onbeperkt aantal handdoeken ah. zwembad/strand - er wordt aan voldoende aan baby's gedacht: babyvoedsel ( gekookte groenten, gekookt vlees & vis, yoghurt), sterilisator, blender, flesverwarmer, babybesteketc. - 's morgens geen handdoekenrush, zelfs overdag nog plaats te vinden aan het immens grote zwembad - goedwerkende airco - ruime kamers - voldoende ruimte aan het zwembad ( niet als sardientjes naast elkaar ) - overdekt, gekoeld kinderzwembadje met 3 kinderschuifafjes, grote zandbak incl. 2 waterslangen, want wat heeft een kind aan zand zonder water :-) - swim up kamer (op gelijkvloers) met groot terras afgesloten door houten poortje vh zwembad - zeer breed strand ( wel met redelijk donker zand ) met voldoende ligbedden, en aangelegd platform dat redelijk klein is (in vgl. met vb. Korumar, Kusadasi), - kingsize bed (=ZALIG) - weinig Belgen/Hollanders in hotel, vooral (rustige) Engelsmannen, Russen & Turken NEGATIEVE PUNTEN: - geen bar aan private gedeelte, wel ijskast waar drinken instaat - restaurantjes te betalen (15€ of 20€/pp, 7,5€/10€/pk, baby's gratis) - WiFi op kamer = betalen, - tapis plein op kamer (ik ben voorstander van tegels of parket) - in tegenstelling tot zéér ruime kamers is er een zéér kleine badkamer waar weinig ( lees: geen) plaats is, geen bad, enkel douche - speciale drankjes extra bijbetalen (vb. Frappuchino, iced coffee,... ) - aan swimup kamers is het zwembad 1.40 diep, hier is geen kinder/babybad voorzien - speciale hutjes aan het strand te betalen per dag: 40€ minihut 80€ mediumhut op achterste rij, 100€ mediumhut op voorste rij, 200€ maxihut - personeel ( uitgezonderd vd onthaalbalie ) spreekt slecht Engels, - geen cava of prosecco te verkrijgen, wij betaalden voor 2 glazen champagne 188TL ( = +\- 33€ ) !!! - te weinig personeel in bars/restaurants - wat niet inbegrepen is in de All-In is onbetaalbaar duur, vb. 1 uur massage 429TL (= +/- 150€) !!! (en dan had ik nog moeten afpingelen, eerst vroeg hij 220€!!!)

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
5 juli 2014 beoordeeld

we zijn juist terug van een weekje, en hebben voor de tweede maal Hilton bezocht. Wel verzorgde kamers,personeel, eten en dranken en mooie tuinen.
Wandelingen kun je er niet doen want het eerste dorpje is op 40 minuten stappen.Wel kun je er mooie uitstappen gaan doen: o.a. het schilpadeiland en de Turkse Biesbossen.
Wat ons wel stoort aan dit hotel is dat er soms congressen plaats vinden van een 400 man en die moeten dan ook allen komen eten, met als gevolg:en kleine chaos!

• Verbleef: Juni, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Sarigerme in overweging
op 2.2 km afstand
Hillside Beach Club
nr. 5 van 101 in Fethiye
1.239 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa

Adres: Sarigerme Tourism Center PO11, Sarigerme 48610, Turkije
Telefoonnummer:
Locatie: Turkije > Turkse Egeïsche kust > Mugla Provincie > Sarigerme
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Sarigerme
Nr. 1 romantisch hotel in Sarigerme
Nr. 1 luxe hotel in Sarigerme
Nr. 1 spahotel in Sarigerme
Nr. 1 hotel aan het strand in Sarigerme
Prijsklasse: € 144 - € 376 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa 5*
Aantal kamers: 384
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hilton Dalaman Hotel Sarigerme
Hilton Dalaman Resort And Spa

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?