Beoordeeld op 26 juli 2019

Toplokatie, paradijselijke omgeving! Super vriendelijk personeel en top manager. Rustige sfeer, ideaal om bij te tanken ! Mooi onderhouden groen, en hygiënische hotelkamers met fantastisch uitzicht op de tuin,zwembad en zee..lekker eten..kom graag nog terug! Zalige vakantie!

Datum van verblijf: juli 2019
paphotels, Guest Relations Manager van Alexander The Great Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Liebe CHARLOTTIPOT, wir freuen uns über Ihre 5-Sterne Bewertung und darüber, dass Sie sich bei uns rundherum wohlgefühlt haben. Bitte besuchen Sie uns bald wieder.

Beoordeeld op 20 juni 2019

Prima hotel wel. Goede bedden en goed ontbijt en diner. Ligging aan het strand is super.
Wel wat ver van het dichtsbijzijnde dorp (ongeveer 30 minuten wandelen langs drukke weg)
Het personeel in het restaurant in wat in ondertal zodat ze vaak achter de feiten aanlopen, veel vergeten en je zelf om wat te drinken moet vragen.
De douche was bij ons niet afgekit zodat heel de badkamer steeds blank stond. Erg jammer voor zo'n hotel.

Datum van verblijf: juni 2019
paphotels, Guest Relations Manager van Alexander The Great Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2019

Dear Sunshine24041641247,

Beoordeeld op 5 juni 2019

Hotel ligt aan een prachtig strand met een mooi uitzicht. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Ook Dimitrios de manager is constant aanwezig en op de dag van vertrek komt hij je nog persoonlijk begroeten! Zeer verzorgd geheel. Jammer dat er geen gelegenheid is om buiten te eten.
Hotel is zeer geschikt voor rustige vakantie aangezien er bijna geen jongeren/kinderen verblijven.

Datum van verblijf: mei 2019
paphotels, Guest Relations Manager van Alexander The Great Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2019

Dear Roam03004570372, thank you for giving us a perfect rating. I am sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. We truly appreciate your kind words about our staff. It is definitely a boost for us every time we hear positive reviews such as this. We will be sure to let our staff know that they made an impact during your stay, and Dimitrios in particular. First-class, welcoming service is one of the things we try to maintain in our hotel. Thank you once again for choosing us, we are looking forward to welcoming you again on your next trip to Halkidiki and our magical location!

Beoordeeld op 5 oktober 2018

Premium kamer met zicht op zee was knap. Spijtig dat er geen mogelijkheid was om zelf een koffie te zetten om in alle rust op het terras te zitten. Ook de lift naar het strand in een pluspunt. Restaurant is van gemiddelde kwaliteit. Laatste mogelijk voor diner van 19:45 tot 21:00 maar om 20:30 wordt je al gewaar dat ze zo snel mogelijk willen sluiten. Gaan eten in de eerste de beste taverne was beter dan in het restaurant van het hotel

Datum van verblijf: september 2018
Paphotels S, Guest Relations Manager van Alexander The Great Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018

Dear ericdevos_prive,
thank you for sharing a review of your stay with us! It is great to hear you enjoyed our prime location and unique beach. We truly appreciate your feedback on all aspects you mention, and all are taking part in us offering top quality hospitality services to our guests, making them feel at home. Our team is working hard towards this goal everyday. It would be our sincere pleasure to welcome you again to Alexander the Great Beach Hotel upon your next visit to beautiful Halkidiki! Until then, we wish you all the best. Kind regards, Lida Koutsoumi - Guest Relations Manager, Alexander the Great Beach Hotel

Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Paar dagen met familie geweest...prachtig mooi ligging in een groen omgeving en helder blauw zee!!!! Hotel kamer met zee uitzicht helemaal gerenoveerd heel schoon en verzorgt! Personeel bij de receptie was heel vriendelijk en hulpzaam!!!! Zelfs de directie was constant aanwezig en alert ...!

Datum van verblijf: mei 2018
Paphotels S, Guest Relations Manager van Alexander The Great Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2018

Dear Jana B ,
thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I am sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Do check our Facebook page for promos that you might be interested in. I hope your next stay is just around the corner. Until we meet again, we wish you all the best!
Warm regards, Lida Koutsoumi - Guest Relations Manager of Alexander the Great Beach Hotel