“Gezellig en vriendelijk”

Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Kriopigi
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht weer.. Na 2 jaar werden we zelfs herkent.. Wat leuk.
Gezellig voor een drankje maar zeker ook om heerlijk te eten

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt de moeite waard om heen te gaan.
Zeer vriendelijk personeel je kunt er rustig zitten en er wordt je niets opgedrongen.
Lekkere cocktails bier enz.

debto, Guest Relations Manager van Casablanca Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2018

Dear Ronald,

Thank you very much for your review best wishes from all at Casablanca for 2018 .

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een restaurant voor een ontbijt kwamen wij bij Casablanca aan.
Ons ontbijt, een omelet was redelijk. Gevraagd of er brood bij was, zei de dame van het restaurant: ja! Zij vroeg ook of wij toast er bij wilden hebben, dat hebben wij ook genomen. Uiteindelijk bleek haar Engels niet optimaal te zijn. Brood was er niet bij, wellicht niet goed begrepen.
Cappuccino was matig. Wel lekker schuim, maar ijskoud! De koffie onder het schuim was warm, maar viel enorm tegen.
Prijs was € 19,- erg veel voor dit ontbijt

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere maaltijden en hartelijk personeel. Alleen de pizza's zijn geen aanraders, verder erg lekker en gezellig personeel. (verwacht geen Griekse maaltijden, maar westers/Italiaans)

Dear Jelmer,

Many thanks for your amazing review many best wishes for a wonderful 2018 from all the Staff at Casablanca and we hope to see you again soon .

7 september 2017 beoordeeld

Leuke bar in het centrum van Kriopigi. Gastvrij personeel en zijn altijd in voor een praatje. Wij zijn er een paar keer geweest om er een cocktail te drinken. Keuze genoeg! Naast de klassiekers hebben ze ook eigen cocktails en allemaal zeer mooi geserveerd.
Leuke plek om de dag af te sluiten!

Debra D, Guest Relations Manager van Casablanca Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Dear Guest's ,

Thank you for the review hope that you didn't have any flight delays flying back with the bad weather.

Best wishes from all the staff at Casablanca take care and wish to see you again .

Reizigers die Casablanca Bar bekeken, bekeken ook

In Casablanca Bar geweest? Deel je ervaringen!