TripAdvisor

Beoordeling van Rex Cafe Am Dom

Rex Cafe Am Dom
Geclassificeerd als nr. 23 van 97 Restaurants in Arnsberg
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier waan je je in een aflevering van Happy Days! De inrichting lijkt wel uit de jaren 50!
De kaart is eenvoudig, maar het eten smaakt prima en is goed verzorgd. De bediening is zeer vriendelijk. Niks op aan te merken!

Datum van bezoek: september 2019

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heel lekker gegeten. Ik had een cheeseburger besteld. Dit waren er 2, met echt heel lekker vlees en lekker belegd. Mijn vriend had de zigeunerschnitzel, deze was oké maar niet heel speciaal.

De frieten waren super lekker met lekkere frietkruiden.

De bediening was heel vriendelijk, ze zorgen ook voor water voor honden. Kortom super service, helpen je ook met kiezen en geven je tips.

Datum van bezoek: juli 2019
28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Burger farm house was meer dan voldoende voor ons. Smaakte goed, prijs viel reuze mee. Ze serveren ook goede cocktails.

Datum van bezoek: december 2018
30 oktober 2018 beoordeeld

Typisch Duits cafe/restaurant, gewoon goed eten. Niets apart maar ook niet slecht.
En prijs / kwaliteit is het gewoon prima. Lekker eten voor een vriendelijke prijs, geen culinair hoogstandje, gewoon goed

Datum van bezoek: september 2018
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet erg druk. Vriendelijke bediening. Burger van goede kwaliteit. Snel klaar. Ook lekkere frites. De prijs viel mee.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Rex Cafe Am Dom bekeken, bekeken ook

Arnsberg, Noord-Rijnland-Westfalen

In Rex Cafe Am Dom geweest? Deel je ervaringen!