“Rodelhaus restaurant”
Beoordeling van Rodelhaus Restaurant

Rodelhaus Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 93 Restaurants in Arnsberg
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer gezellige zaak met uitgebreide menukaart en vlotte en vriendelijke bediening ! Aspergegerechten zijn absolute aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018

27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Gastvrij en lekker vlotte bediening. Stonden binnnen 1 uur buiten, wat voor ons geen probleem was aangezien we onze dochter van 8 maanden bij ons hadden. Geen grote porties zoals je vaak ziet in Duitsland maar kwalitatief goed. Prijs, misschien ietwat aan de hoge kant.

Datum van bezoek: december 2017
15 december 2017 beoordeeld

Het gerechten waren op zich best smakelijk, maar de prijs kwaliteit is voor Hollandse begrippen alles behalve in verhouding. Toppunt van de steak. Deze kost €29 en dan krijg je alleen een kaal stukje (mals) vlees met jus. Als je er iets bij wilt zoals frites of groente, dan moet je die voor €3 per stuk bij bestellen. Dus €35 voor een normale maaltijd. Schandig!!

Datum van bezoek: december 2017
14 december 2017 beoordeeld

Bij reservatie aangegeven dat we mijn 50 e verjaardag romantisch wilden vieren. Binnen een uur stonden we buiten! Nog geen tijd gehad om het aperitif op te drinken. ZEER ONPRETTIG!

Datum van bezoek: november 2017
13 november 2017 beoordeeld

Voor de 2de keer hier gaan eten. Een lekker aperitief (Lillet Blanc), een heel lekkere schnitzel (ruim voldoende) en een lekkere panna cotta en koffie. Dit voor 66 euro voor 2 personen.
Alles moest echter heel snel gaan. De tas koffie werd afgeruimd voordat die was opgedronken. Op 1u15 waren we terug buiten. Bij het naar buiten gaan werd geen ‘goeienavond’ gezegd.
Niet meer voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Rodelhaus Restaurant bekeken, bekeken ook

Arnsberg, Noord-Rijnland-Westfalen

In Rodelhaus Restaurant geweest? Deel je ervaringen!